گوشی تاشو شیائومی یک روز پس از معرفی گوشی های سامسونگ رونمایی می شود

شیائومی قصد دارد از نسل جدید گوشی‌های تاشدنی خود در تاریخ ۲۰ مرداد رونمایی کند. گوشی میکس فولد ۲ شیائومی مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام خواهد بود که دقیقا یک روز پس از معرفی گوشی های تاشو سامسونگ عرضه می شود.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی گوشی جدید شیائومی به […]

شیائومی قصد دارد از نسل جدید گوشی‌های تاشدنی خود در تاریخ ۲۰ مرداد رونمایی کند. گوشی میکس فولد ۲ شیائومی مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام خواهد بود که دقیقا یک روز پس از معرفی گوشی های تاشو سامسونگ عرضه می شود.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی گوشی جدید شیائومی به نام میکس فولد ۲ معرفی خواهد شد که بسیاری از طرفداران گوشی های تا شدنی اکنون منتظر معرفی گوشی های جدید سامسونگ در تاریخ ۱۹ مرداد هستند. شیائومی قصد دارد گوشی جدید خود را یک روز پس از ۱۹ مرداد معرفی کند.

 تاکنون اطلاعات زیادی در مورد میکس فولد ۲ شیائومی منتشر نشده است. اما به نظر می‌رسد این شرکت خود را برای رونمایی از نسل دوم گوشی های تاشدنی آماده کرده باشد. زیرا از معرفی اولین گوشی تاشدنی این شرکت یعنی میکس فولد یک حدود یک سال میگذرد. تنها اطلاعات مربوط به گوشی می میکس فولد ۲ استفاده از صفحه نمایش داخلی 2K وسرعت شارژ ۶۷ وات بهمراه استفاده از تراشه    Snapdragon 8 Plus Gen 1است. شیائومی قصد دارد میکس فولد ۲ را تنها در چین عرضه کند که یکی از نقاط ضعف این گوشی تاشدنی محسوب میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال