ادعای جدید شیائومی؛ عملکرد بهتر شیائومی ۱۳ در مدیریت دمای گوشی در مقایسه با آیفون ۱۴

شیائومی مدعی شد گوشی های جدید پرچمدار این شرکت به نام شیائومی ۱۳ در زمان بازی گرمای کمتری نسبت به آیفون ۱۴ تولید کرده و حدود ۸.۲ درجه سانتی گراد خنک تر از آن باقی می ماند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پرچمدار جدید شیائومی پس از به تعویق افتادن زمان معرفی بالاخره […]

شیائومی مدعی شد گوشی های جدید پرچمدار این شرکت به نام شیائومی ۱۳ در زمان بازی گرمای کمتری نسبت به آیفون ۱۴ تولید کرده و حدود ۸.۲ درجه سانتی گراد خنک تر از آن باقی می ماند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پرچمدار جدید شیائومی پس از به تعویق افتادن زمان معرفی بالاخره روز گذشته بطور رسمی معرفی شد. در مقایسه با گوشی آیفون ۱۴، این گوشی نیز امکان رقابت چندانی با جدیدترین نسل آیفون نداشت. البته شرکت سازنده چینی مدعی است گوشی های پرچمدارش بهتر از آیفون ۱۴ می تواند گرمای تولید شده از گوشی هنگام اجرای بازی ها را بهتر کنترل کند.

البته شیائومی قبل از معرفی جدید خود حملات تبلیغاتی علیه تراشه A16 Bionic به راه انداخته بود. شیائومی طی یک ویدیوی تبلیغاتی در مورد عملکرد سیستم روی چیپ تراشه های جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ ، آن را با بهبود عملکرد ۴۲ درصدی نسبت به نسل قبل دانست و مدعی شد این تراشه که در مدل های شیائومی ۱۳ بکار رفته است عملکرد بالاتری نسبت به A16 اپل دارد.

طبق گزارش Wccftech، ادعای شیائومی در مورد عملکرد بهتر گوشی های پرچمدار جدیدش در مورد مدیریت بهتر گرما حین بازی صحت دارد و نتایج مقایسه آنها این موضوع را اثبات می کند. البته هنوز آمار دقیقی در مورد این موضع اعلام نشده است.

یکی از کاربران تصویری از عملکرد گوشی جدید شیائومی منتشر و اعلام کرد به دلیل وجود محفظه بخار در سیستم خنک کنندگی این گوشی، سری جدید شیایومی ۱۳ می تواند حین اجرای بازی تا ۸.۲ درجه نسبت به آیفون ۱۴ خنک تر بماند. اپل در آیفون ۱۴ برای رفع مشکل گرما از صفحات گرافیتی استفاده کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال