قابلیت جدید شیائومی و پایان نگرانی های امنیتی در مورد اپ های مخرب اندرویدی

شیائومی در حال کار روی ویژگی جدیدی است که MIUI Pure Mode نام دارد. این قابلیت از کاربران در برابر اپلیکیشن های مخرب محافظت می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی اخیراً روی رابط کاربری جدیدی به نام MIUI Pure Mode کار می کند که می‌تواند با جلوگیری از سایدلود فایل‌های […]

شیائومی در حال کار روی ویژگی جدیدی است که MIUI Pure Mode نام دارد. این قابلیت از کاربران در برابر اپلیکیشن های مخرب محافظت می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی اخیراً روی رابط کاربری جدیدی به نام MIUI Pure Mode کار می کند که می‌تواند با جلوگیری از سایدلود فایل‌های APKا ز کاربران در برابر اپلیکیشن های مخرب حفاظت کند. این ویژگی جدید که هم اکنون به طور آزمایشی برای برخی کاربران فعال شده است می‌تواند نگرانی های امنیتی مربوط به اپ های مخرب اندرویدی را از بین ببرد.

شیائومی اخیراً دو رابط کاربری به نام های MIUI 12.5 و MIUI 12.5 Enhanced معرفی کرده است. به گفته این شرکت بررسی های امنیتی برای ۴۰ درصد از اپ های نصب شده روی MIUI انجام نمی‌گیرد و حدود ۱۰ درصد از این اپ ها نیز مشکل امنیتی خواهند داشت. به همین دلیل این شرکت چینی به دنبال ایجاد ویژگی MIUI Pure Mode رفته است.

 با استفاده از این قابلیت امکان نصب اپ از منابع خارجی وجود ندارد. همچنین بدون رضایت کاربرد امکان نصب برنامه در پس زمینه غیر ممکن بوده و حتی فرآیندهای مربوط به آن نیز مسدود خواهد شد. البته کاربران می‌توانند با غیرفعال کردن این قابلیت آن را به صورت اختیاری استفاده کنند. در حال حاضر قابلیت جدید شیائومی به صورت آزمایشی در بین کاربران چینی مورد استفاده قرار گرفته و هنوز زمان عرضه جهانی آن مشخص نیست. امکان دارد شیائومی از این قابلیت در رابط کاربری جدید MIUI 13 به عنوان یک ویژگی جدید استفاده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال