رویداد جهانی جدید شیائومی برای معرفی قدرتمندترین ردمی‌نوت

شیائومی قصد دارد طی رویداد جدیدی از قدرتمندترین ردمی‌نوت خود رونمایی کند. احتمالا مراسم جدید این کمپانی در ۲۹ مارس برگزار خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا خبرهایی در رابطه با معرفی قدرتمند ترین ردمی نوت شیائومی منتشر شد که نشان می‌دهد این شرکت احتمالاً برنامه ریزی های جدید برای […]

شیائومی قصد دارد طی رویداد جدیدی از قدرتمندترین ردمی‌نوت خود رونمایی کند. احتمالا مراسم جدید این کمپانی در ۲۹ مارس برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا خبرهایی در رابطه با معرفی قدرتمند ترین ردمی نوت شیائومی منتشر شد که نشان می‌دهد این شرکت احتمالاً برنامه ریزی های جدید برای رویداد جهانی انجام داده است. طبق گزارش های منتشر شده احتمالا این مراسم در تاریخ نهم فروردین برگزار خواهد شد و در آن گوشی هوشمند ردمی نوت به طور رسمی معرفی می شود.

توییت اخیر حساب رسمی شیائومی گوشی هوشمند جدید این شرکت را قوی ترین ردمی نوت معرفی شده تاکنون دانسته است. با توجه به اضافه شدن عبارت Ultimate به نام دستگاه احتمالا این گوشی با ویژگی های جذاب و قدرتمند همراه خواهد بود. هنوز شیائومی اطلاعات دقیقی در مورد این گوشی منتشر نکرده است. اما یکی از شایعاتی که در رابطه با این دستگاه منتشر شده بود نشان می داد این گوشی همان ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G است که در اکتبر ۲02۱ در چین عرضه شده بود. این گوشی در هند با نام Xiaomi 11i HyperCharge  معرفی شد.

به نظر می رسد شیائومی گوشی قابل معرفی در این رویداد را قدرتمندترین ردمی‌نوت می‌داند. اما ممکن است تنها به عنوان قدرتمندترین گوشی خارج از چین محسوب شود. زیرا پیش از این عنوان قدرتمندترین ردمی به نوت ۱۱ پرو 5G تعلق داشت که در بازارهای جهانی آن را به نام POCO X3 GT می شناسند.

احتمالاً گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی خواهد بود که در آن از تراشه دیمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک به همراه باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات عرضه خواهد شد. دوربین سه گانه پنل پشتی شامل یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو از نوع دو مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی دوگانه نیز در پنل جلو قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال