فلاسک جدید شیائومی با مقاومت بالا و قیمت ۱۷ دلار رونمایی شد

شیائومی پیش از این محصول غیرهوشمند دیگری مانند عینک افتابی Pilota نیز به بازار عرضه کرده بود اکنون این شرکت از یک فلاسک کوچک ۵۰۰ میلی لیتری با مقاومت بالا رونمایی کرد که قیمت آن تنها ۱۷ دلار است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول جدید شیائومی به نام Mini Thermos Flask […]

شیائومی پیش از این محصول غیرهوشمند دیگری مانند عینک افتابی Pilota نیز به بازار عرضه کرده بود اکنون این شرکت از یک فلاسک کوچک ۵۰۰ میلی لیتری با مقاومت بالا رونمایی کرد که قیمت آن تنها ۱۷ دلار است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول جدید شیائومی به نام Mini Thermos Flask اگرچه یک دستگاه هوشمند از این شرکت محسوب نمی شود اما امکان اتصال آن به اپلیکیشن موبایل شیائومی هوم وجود دارد. بنظر می رسد این یک فلاسک معمولی است که تنها می تواند نوشیدنی ها را در یک دمای ثابت گرم نگه دارد.

دلیل فروش این کالا با قیمت ۱۷ دلار نیز استقامت و دوام این فلاسک است که به عنوان نقطه قوت آن محسوب می شود. به طوری که شیائومی برای جذب مشتری بیشتر سطح داخلی آن را از فولاد ضد زنگ ۳۱۶ ساخته است. همچنین نمای بیرونی دارای فولاد ضد زنگ ۳۰۴ است. به طوری که هر دو ماده با قابلیت شیمیایی خنثی و ضد آب امکان تمیز کردن راحت فلاسک را برای کاربران به وجود می آورند.

به گفته شیائومی ایی فلاسک قادر است مایعات داغ را در دمای ثابت ۴۰ درجه سانتیگراد و بالاتر به مدت ۶ ساعت گرم نگه دارد. همچنین مایعات سرد و خنک نیز با دمای ۱۸ درجه سلسیوس در همین ساعت نگهداری خواهد شد. طرح آن شامل یک روکش سفید مایل به خاکستری است که روی آن یک لوگوی شیائومی نیز دیده میشود. این محصول به همراه یک کیف حمل به کاربر عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال