کیبورد جدید شیائومی دارای کلیدهایی با قابلیت تعویض خواهد بود

شیائومی اخیراً از یک صفحه کلید مکانیکی جدید رونمایی کرده است که به قابلیت هایی نظیر دکمه های قابل تعویض و نور پس زمینه ال ای دی مجهز است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، صفحه کلید جدید شیائومی دارای طراحی مینیمالیستی بوده و با ویندوز و مک او اس نیز سازگاری دارد. […]

شیائومی اخیراً از یک صفحه کلید مکانیکی جدید رونمایی کرده است که به قابلیت هایی نظیر دکمه های قابل تعویض و نور پس زمینه ال ای دی مجهز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، صفحه کلید جدید شیائومی دارای طراحی مینیمالیستی بوده و با ویندوز و مک او اس نیز سازگاری دارد. همچنین از مهمترین قابلیت این کیبورد دکمه های قابل تعویض آن است. به طوری که دکمه های آبی برای گیمر ها مناسب خواهد بود و دکمه های نارنجی نیز می‌تواند به دلیل سروصدای کمتر برای تایپ کردن مورد استفاده کاربران قرار بگیرد.

 دکمه های صفحه کلید جدید شیائومی ارگونومیک بوده و به دلیل قرارگیری مناسب انگشت روی آن حس خوبی به کاربر منتقل خواهد کرد. همچنین نورپردازی پس زمینه نیز دارای ۶ حالت برای شخص سازی است. این صفحه کلید باسیم تنها برای بازار چین ساخته شده و قیمت آن حدود ۲۲ دلار خواهد بود. سازگاری این صفحه کلید سیمی با ویندوز و مک او اس دکمه های مختلفی را برای هر دو سیستم عامل ارائه می کند. پایه های زیر صفحه کلید نیز انتخاب شیب مناسب 4، 6 یا 9 درجه را به کاربر خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال