مینی کامپیوتر جدید شیائومی در اندازه بسیار کوچک با قابلیت متنوع عرضه شد

شیائومی از مینی پی سی جدید خود با نام Ningmei Mini Computer CR80 رونمایی کرده است. این دستگاه با قابلیت اتصال به مانیتور، صفحه کلید و ماوس تنها ۲۵۰ گرم وزن دارد. کاربران عادی می‌توانند با کمک قابلیت های متنوع این دستگاه از آن برای کار و یا سرگرمی همانند رایانه های رومیزی سنتی استفاده […]

شیائومی از مینی پی سی جدید خود با نام Ningmei Mini Computer CR80 رونمایی کرده است. این دستگاه با قابلیت اتصال به مانیتور، صفحه کلید و ماوس تنها ۲۵۰ گرم وزن دارد. کاربران عادی می‌توانند با کمک قابلیت های متنوع این دستگاه از آن برای کار و یا سرگرمی همانند رایانه های رومیزی سنتی استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستگاه جدید شیائومی CR80 تنها ۱۲ سانتی متر طول و عرض دارد و وزن آن نیز فقط ۲۵۰ گرم است. بدین ترتیب امکان حمل این دستگاه جدید شیائومی نیز وجود دارد . در این دستگاه از پردازنده چهارهسته‌ای N5105 استفاده شده که دارای حافظه کش L3 ۴ مگابایتی است. یک منبع تغذیه ۱۰ واتی نیز انرژی مورد نیاز آن را تامین می کند. همچنین SSD پرسرعت M.2  و رم DDR4 نیز در آن قرار داده شده است. بعلاوه کاربران می‌توانند آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهند. کارت شبکه بی سیم AC7265 اینتل نیز در این دستگاه استفاده شده و آنرا قادر ساخته تا به دوباند ۲٫۴ + ۵ گیگاهرتز متصل شود. ماژول بلوتوث نیز در این مینی پی سی با هدف اتصال لوازم جانبی بلوتوثی قرار داده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال