پتنت جدید شیائومی برای شارژ سریع بی‌سیم گوشی‌های هوشمند تاشو

پتنت جدید ثبت شده توسط شیائومی مربوط به یک لوازم جانبی است که به فناوری شارژ سریع بی‌سیم برای گوشی های تا شدنی مربوط میشود. در این طرح 2 صفحه گوشی تاشو می توانند با کمک این دستگاه از طریق شارژ بی سیم پشتیبانی شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری شارژ […]

پتنت جدید ثبت شده توسط شیائومی مربوط به یک لوازم جانبی است که به فناوری شارژ سریع بی‌سیم برای گوشی های تا شدنی مربوط میشود. در این طرح 2 صفحه گوشی تاشو می توانند با کمک این دستگاه از طریق شارژ بی سیم پشتیبانی شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری شارژ سریع در گوشی های هوشمند توانسته محبوبیت خاصی در بین استفاده کنندگان از گوشی های موبایل پیدا کرده است. شیائومی قصد دارد تا فناوری شارژ سریع بی‌سیم را به گوشی‌های هوشمند تاشو خود اضافه کند. این شرکت در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۲۰ پتنت جدیدی را به عنوان دستگاه شارژ بی سیم در تجهیزات الکترونیکی تاشو ثبت کرد. که اسناد آن در مرکز ملی مالکیت معنوی چین نیز وجود دارد.

 البته در این پتنت تصویر خاصی از دستگاه مشخص دیده نمی شود اما شرح کار توضیح داده شده برای این دستگاه طرز کار آن را نشان می دهد. این دستگاه می تواند از هر دو نیمه صفحه پشتی گوشی تاشو شیائومی پشتیبانی کند. به همین دلیل کاربران می‌توانند در هر دو طرف از فناوری شارژ بی‌سیم استفاده کنند. در واقع گوشی از هر دو طرف قابلیت شارژ داشته و باعث راحتی کار کاربران خواهد شد.

دسگاه پس از ارتباط فیزیکی با گوشی تاشو امکان برقراری فناوری شارژ آن را سنجیده سپس با راندمان کاری متناسب با دستگاه شارژ بی سیم را قبول میکند و به این ترتیب مدت زمان شارژ کامل گوشی نیز کاهش خواهد یافت. البته این فناوری هم اکنون در حدود یک پتنت بوده و امکان دارد هیچ گاه به یک دستگاه واقعی و قابل عرضه تبدیل نشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال