پتنت جدید شیائومی دارای حالت تصویربرداری تایم لپس از ستارگان است

در پتنت اخیر شیائومی به نوعی الگوریتم نرم‌افزاری اشاره شده است که می‌تواند برای تصویربرداری از تایم لپس ستارگان در آسمان مورد استفاده قرار بگیرد. احتمالاً شیائومی در گوشی ۱۲ اولترا از این قابلیت استفاده خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت‌هایی نظیر شیائومی تلاش دارند تا تمرکز ویژه ای روی […]

در پتنت اخیر شیائومی به نوعی الگوریتم نرم‌افزاری اشاره شده است که می‌تواند برای تصویربرداری از تایم لپس ستارگان در آسمان مورد استفاده قرار بگیرد. احتمالاً شیائومی در گوشی ۱۲ اولترا از این قابلیت استفاده خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت‌هایی نظیر شیائومی تلاش دارند تا تمرکز ویژه ای روی دوربین گوشی های خود داشته باشند. به طوری که دستگاه های امروزی می توانند تصاویر با کیفیتی از تصاویر چشم نواز خلق کنند.

توجه به دوربین های توانمند گوشی های پرچمدار امروزی باعث شد تا قابلیت های نرم افزاری اهمیت ویژه ای پیدا کنند. طبق گزارش منتشر شده توسط گیزمو چاینا شیائومی روی قابلیت نرم افزاری جدیدی به نام Star Trails در دوربین گوشی های خود کار می کند که توضیحات آن در پتنت فناوری تصویربرداری تایم لپس از ستارگان در آسمان آمده است.

در این پتنت توضیحاتی در رابطه با الگوریتم نرم افزاری برای ثبت حالت جدید از تصویربرداری آمده است. با انتخاب این حالت از نرم افزار گوشی به نام Star Trails دوربین روی آسمان شب تمرکز کرده و تنظیمات مناسب را برای تصویربرداری تعیین می کند. در این حالت گوشی باید بدون حرکت بماند تا بتوان آن را در مدت زمان مشخص ثبت کرد. بدین ترتیب تصویری از حرکت ستاره ها در آسمان در فاصله های زمانی متوالی ثبت خواهد شد. این تصویر پس از ثبت توسط الگوریتم شیائومی تفسیر خواهد شد. این الگوریتم می‌تواند با ترکیب تمام تصاویر و داده های تفسیر شده آن را به شکل یک ویدئوی کوتاه درآورد. با توجه به این که پتنت شیائومی اخیراً منتشر شده ممکن است این شرکت از حالت Star Trails در گوشی شیائومی ۱۲ اولترا استفاده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال