پتنت جدید شیائومی شامل یک گوشی تاشو با دوربین سلفی پاپ آپ است

پتنت جدید ثبت شده توسط شیائومی یک گوشی هوشمند تاشو را نشان می‌دهد که در آن از یک دوربین سلفی پاپ آپ استفاده شده است. بدین ترتیب کاربران امکان استفاده از تمام صفحه نمایشگر را خواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک حساب کاربری در توییتر به نام Shadow_Leak اطلاعات مربوط […]

پتنت جدید ثبت شده توسط شیائومی یک گوشی هوشمند تاشو را نشان می‌دهد که در آن از یک دوربین سلفی پاپ آپ استفاده شده است. بدین ترتیب کاربران امکان استفاده از تمام صفحه نمایشگر را خواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک حساب کاربری در توییتر به نام Shadow_Leak اطلاعات مربوط به این پتنت جدید شیائومی را منتشر کرده است. این منبع تصاویری را از موبایل مذکور با دو صفحه نمایش به اشتراک گذاشت. در این تصاویر مشخص است که نمایشگر اصلی با ابعاد بزرگ تر به سمت داخل جمع شده و نمایشگر بیرونی با پنل کوچک تر است. ماژول دوربین نیز در پنل پشتی قرار دارد و شامل ۳ سنسور خواهد بود.

 البته مشخصات حسگر های دوربین هنوز مشخص نیست. در پنل جلویی از دوربین سلفی زیر نمایشگر خبری نیست و به نظر می رسد این شرکت دوربین سلفی را به صورت پاپ آپ عرضه خواهد کرد. با توجه به مکانیزم موتوری آن دوربین پاپ آپ سلفی شامل دو حسگر است. بدین ترتیب این موبایل تاشو دو دوربین دوگانه پاپ آپ به عنوان سلفی خواهد داشت. اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این خبر منتشر نشده اما هنوز مشخص نیست شیائومی قصد تولید این گوشی را دارد یا تنها در حالت پتنت اولیه باقی خواهد ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال