پتنت جدید شیائومی از چرخش افقی دوربین سلفی حکایت دارد

پتنت جدید منتشر شده از شیائومی تصویر گوشی هوشمندی را نشان می دهد که دوربین سلفی آن قادر است بصورت افقی بچرخد. با چرخش دوربین به سمت پنل پشتی تصویر نمایشگر بصورت فشرده نمایش داده می شود. بنظر می رسد امکانات جدید در گوشی های شیائومی با هدف کاهش قیمت تمام شده گوشی انجام گرفته […]

پتنت جدید منتشر شده از شیائومی تصویر گوشی هوشمندی را نشان می دهد که دوربین سلفی آن قادر است بصورت افقی بچرخد. با چرخش دوربین به سمت پنل پشتی تصویر نمایشگر بصورت فشرده نمایش داده می شود. بنظر می رسد امکانات جدید در گوشی های شیائومی با هدف کاهش قیمت تمام شده گوشی انجام گرفته باشد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، تاکنون طراحی های جالب توجه بسیاری در گوشی های هوشمند متعلق به شرکت های مختلف رونمایی شده است. اخیرا شیائومی پتنت جدیدی را ثبت کرده که در آن دوربین سلفی قابلیت چرخش افقی را دارد. پیش از این طراحی های مربوط به دوربین سلفی همگی بصورت پاپ آپ و یا درون حفره قرار داشته اند. حتی دوربین های سلفی با قرار گرفتن در زیر نمایشگر،  نمایشگر بزرگتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پتنت جدید شیائومی که در سازمان CNIPA چین به ثبت رسیده است، به وضوح تصویر دوربین سلفی در حال گردش را به نمایش گذاشته است. تغییر تصویر دوربین به حالت فشرده کمک می کند تا تنها یک ماژول دوربین در این گوشی استفاده شود و بدین ترتیب قیمت تمام شده آن کاهش یابد. البته این نوع گوشی ها در آینده می توانند برای کاربر هزینه مند باشند. زیرا گوشی های با امکان چرخش پس از مدتی خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا میکند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال