چراغ هوشمند جدید شیائومی نوری مشابه نور خورشید ایجاد می کند

چراغ هوشمند هشدار جدید شیائومی به نام MIJIA که در پلتفرم شیائومی مال نیز ثبت شده است یک سیستم روشنایی بیدارکننده جدید محسوب می شود که به دلیل استفاده از لامپهای ویژه می تواند نوری مشابه نور خورشید ارائه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در این چراغ ۱۹۸ ردیف چراغ ال […]

چراغ هوشمند هشدار جدید شیائومی به نام MIJIA که در پلتفرم شیائومی مال نیز ثبت شده است یک سیستم روشنایی بیدارکننده جدید محسوب می شود که به دلیل استفاده از لامپهای ویژه می تواند نوری مشابه نور خورشید ارائه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در این چراغ ۱۹۸ ردیف چراغ ال ای دی وجود دارد که دارای ۱۵ نور سفید به همراه ۱۰ نوع تنظیمات برای محیط های پویا عرضه می شود. به عبارت دیگر مهمترین ویژگی این چراغ شبیه سازی شکل کامل چرخه نوری طلوع و غروب خورشید است.

 این چراغ می تواند در هنگام غروب با ایجاد شبیه سازی پویا ازغروب به شکل تدریجی نور را کم کند. همچنین با ایجاد نویز سفید برای خوابیدن تجربه جدید را ایجاد خواهد کرد. حدود ۳۰ دقیقه پیش از به صدا درآمدن زنگ هشدار در هنگام طلوع خورشید نیز فعال خواهد شد تا با تقلید از روشنایی تدریجی هوا محیط را روشن کند. به عبارتی این چراغ هوشمند به شکلی طبیعی به عنوان یک محرک بیرونی به بدن کمک خواهد کرد تا از خواب بیدار شود. علاوه بر استفاده از این دستگاه به عنوان یک ساعت زنگ دار پیشرفته می تواند در تمرینات یوگا هم مورد استفاده قرار بگیرد. این چراغ هوشمند به دلیل دارا بودن حالت مدیتیشن تنفسی حالتی را ایجاد می کند تا کاربر دم و بازدم خود را با ریتم این محصول هماهنگ کرده و به آرامش بیشتری برسد. به گفته شیائومی هدف از ساخت این محصول استفاده افراد دارای مشکل بی خوابی مزمن بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال