احتمالا فناوری بعدی شارژ سریع شیائومی با صدا کار میکند

شیائومی بر روی یک فناوری جدید شارژ سریع کار می کند که می تواند از امواج صوتی برای شارژ تجهیزات استفاده کند. به نظر می رسد شیائومی ایده های خلاقانه ای را برای توسعه فناوری شارژ از طریق صدا به کار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید ثبت شده […]

شیائومی بر روی یک فناوری جدید شارژ سریع کار می کند که می تواند از امواج صوتی برای شارژ تجهیزات استفاده کند. به نظر می رسد شیائومی ایده های خلاقانه ای را برای توسعه فناوری شارژ از طریق صدا به کار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید ثبت شده توسط شیائومی فناوری شارژ سریع را از طریق صدا امکان‌پذیر می‌کند. این فناوری با نام Sound Charging اکنون به ثبت رسیده و می‌تواند در آینده مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد.

به نظر می رسد فناوری شارژ سریع از طریق امواج صوتی خلاقانه ترین ابتکاری است که در این زمینه به ثبت رسیده است.امکان دارد چنین فناوری هایی برای تبدیل شدن به واقعیت به زمان بسیار زیادی نیاز داشته باشند. اما ایده مورد نظر می‌تواند بسیار جالب توجه باشد. در توضیح پتنت ثبت شده آمده است کلیه تجهیزاتی که میتوانند از طریق صدا شارژ شوند  ابزار دیگری را در خود جای داده اند که قادر است صدا را به صورت انرژی در خود ذخیره کند.

ابزار مورد نظر قادر است صدا را جمع آوری کرده و سپس انرژی صوتی را به انرژی الکتریکی تبدیل کند. این انرژی الکتریکی برای شارژ باقی دستگاه ها استفاده می شود. بدین ترتیب امکان شارژ کلیه دستگاههای الکتریکی بدون نیاز به پریز برق امکان پذیر خواهد شد. بسیاری از منتقدان معتقدند این ایده بسیار بلندپروازانه بوده و تنها در ابتدای راه قرار دارد و ممکن است هیچ وقت به مرحله اجرایی و تجاری در نیاید. باید منتظر ماند تا ببینیم شیائومی چگونه ایده خود را از حالت پتنت به دستگاه واقعی تبدیل خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال