گوشی بعدی شیائومی احتمالاً مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود

طی خبرهای منتشر شده شیائومی بر روی یک موبایل جدید مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی کار می‌کند. پیش از این شیائومی گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو را با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی روانه بازار کرده بود. به نظر می رسد عرضه گوشی جدید با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی توسط شیائومی دور از انتظار نباشد. به گزارش سرویس […]

طی خبرهای منتشر شده شیائومی بر روی یک موبایل جدید مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی کار می‌کند. پیش از این شیائومی گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو را با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی روانه بازار کرده بود. به نظر می رسد عرضه گوشی جدید با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی توسط شیائومی دور از انتظار نباشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، گوشی جدید شیائومی را در رده گوشی های هوشمند رده بالا قرار خواهد داد. پیش از این بالاترین نوع دوربین از نظر مگاپیکسل ۱۰۸ بوده که توسط سامسونگ، ریلی و شیائومی عرضه شده بود. در این بین نیز شیائومی بیشترین تعداد گوشی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را عرضه کرده است. طی گزارش یک منبع موثق، احتمالاً توسعه سنسور 200 مگاپیکسلی شیائومی با همکاری سامسونگ انجام خواهد گرفت. اندازه پیکسل این دوربین 0.64 میکرومتر بوده و در مورد دیگر مشخصات آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

هنوز مشخص نیست شیائومی از این دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در یک گوشی رده بالا استفاده خواهد کرد و یا احتمال دارد این دوربین را با یک دستگاه مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ در یک گوشی پرچم دار عرضه کند. خبرهایی نیز در مورد توسعه نوعی سنسور خلاقانه توسط سامسونگ منتشر شده که احتمال دارد در آینده جایگزین سنسور 108 مگاپیکسلی دوربین های این شرکت سازنده شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال