اعلامیه یاهو در مورد تعطیل شدن همیشگی یاهوگروپس

یاهو اعلام کرده است پلتفرم یاهوگروپس برای همیشه در تاریخ ۲۵ آذر امسال تعطیل خواهد شد. این پلتفرم نزدیک به دو دهه فعالیت داشته و تعطیلی آن نیز از طریق ایمیل به کاربران اعلام خواهد شد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی ورایزن که در سال ۲۰۱۷ یاهو را خریداری کرده بود […]

یاهو اعلام کرده است پلتفرم یاهوگروپس برای همیشه در تاریخ ۲۵ آذر امسال تعطیل خواهد شد. این پلتفرم نزدیک به دو دهه فعالیت داشته و تعطیلی آن نیز از طریق ایمیل به کاربران اعلام خواهد شد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی ورایزن که در سال ۲۰۱۷ یاهو را خریداری کرده بود اعلام کرده است یاهوگروپس پس از دو دهه فعالیت به طور کل تعطیل خواهد شد و کلیه کاربران نیز از طریق ایمیل از این موضوع آگاه می‌شوند. ورایزن گفته است تاریخ ۲۵ آذر برای روز آخر کارکرد این پلت‌فرم در نظر گرفته شده است.

پلتفرم یاهو گروپس که پیش از این به عنوان یکی از بزرگترین انجمن های اینترنتی فعالیت داشته، در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی شده بود. با این وجود هیچ وقت نتوانسته جایگاه مناسبی را در بین کاربران دیگر که از پلتفرم هایی مثل ردیت، گوگل گروپ و فیسبوک گروپس استفاده می‌کنند، پیدا کند.

ورایزن نیز اعلام کرده است تا کنون هیچ برنامه‌ای برای احیای این پلتفرم انجام نگرفته و دلیل اصلی تعطیلی این سرویس نیز کاهش استفاده کنندگان از آن بوده است. این شرکت در اواخر مهر ماه ۹۸ نیز اعلام کرده بود که تعطیلی یاهوگروپس طی دو فرآیند انجام خواهد شد و همچنین پیش از این قابلیت ایجاد گفتگویی جدید از کاربران گرفته شده و پس از آن نیز کلیه محتوا های کاربران پاک شده است. همچنین این شرکت اجازه نداده تا کاربران بتوانند آرشیو گفتگوی قبلی را دانلود کنند. این اقدام ورایزن در واقع تبدیل این پلتفرم به یک Mailing List بوده است. به همین دلیل بسیاری از متخصصین اعلام کرده بودند این پلتفرم به زودی تعطیل خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال