Yahoo Answers در ۱۴ اردیبهشت به خدمات خود پایان خواهد داد

یکی دیگر از خدمات یاهو به نام Yahoo Answers به زودی به پایان عمر خود خواهد رسید. پس از تاریخ اعلام شده کاربران تنها می‌توانند به محتواهای آرشیو خود دست پیدا کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، Yahoo Answers به زودی به پایان کار خود خواهد رسید. ورایزن به عنوان مالک اصلی […]

یکی دیگر از خدمات یاهو به نام Yahoo Answers به زودی به پایان عمر خود خواهد رسید. پس از تاریخ اعلام شده کاربران تنها می‌توانند به محتواهای آرشیو خود دست پیدا کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، Yahoo Answers به زودی به پایان کار خود خواهد رسید. ورایزن به عنوان مالک اصلی یاهو اعلام کرده از ۳۱ فروردین ماه دیگر درخواست های جدیدی برای این خدمت دریافت نخواهد شد. از ۱۴ اردیبهشت تا ۹ تیرماه نیز کاربران تنها می توانند محتواهای آرشیوی خود را دانلود کنند. پس از تعطیلی کامل نیز در صورت درخواست این خدمت، کاربران به صفحه اصلی یاهو منتقل می شوند.

 طبق گزارش اعلامی کاهش آمار استفاده کنندگان از این خدمت باعث تعطیلی این بخش از یاهو شده است. شرکت ورایزن طی پیامی به کاربران اعلام کرد: زمانی Yahoo Answers به عنوان یک وب سایت کامل پرسش و پاسخ در اختیار کاربران بوده است.

 هم اکنون با تغییر نیاز کاربران و کاهش محبوبیت Yahoo Answers تمرکز این شرکت بر روی خدمات دهی در بخش های مورد نیاز کاربران خواهد بود.

بخش Yahoo Answers در سال ۲۰۰۵ راه‌اندازی شد و در آن زمان از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است. پس از آن و با رونمایی پلتفرم پرسش و پاسخ گوگل و با توجه به ویجت خاص در نظر گرفته شده Yahoo Answers نیز با کاهش اقبال کاربران روبرو شد. دلیل دیگر برای تعطیلی این بخش کاهش کیفیت پست ها و همچنین کاهش بازدید ها از صفحه اصلی یاهو بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال