مسنجر ویدئویی Livetext یاهو، برای سیستم‌عامل iOS عرضه می‌شود

به تازگی شرکت بزرگ یاهو مسنجر جدیدی با نام Livetext را برای فروشگاه نرم‌افزار هنگ‌کنگ (Hong Kong App Store) عرضه کرده که می‌تواند تا حد زیادی بر روی گفتگوی شما و دوستانتان تاثیر داشته باشد. در این نرم‌افزار کاربران قادر خواهند بود علاوه بر دیدن متنی که طرف مقابل برای شما ارسال می‌کند، ویدئوی زنده […]

به تازگی شرکت بزرگ یاهو مسنجر جدیدی با نام Livetext را برای فروشگاه نرم‌افزار هنگ‌کنگ (Hong Kong App Store) عرضه کرده که می‌تواند تا حد زیادی بر روی گفتگوی شما و دوستانتان تاثیر داشته باشد. در این نرم‌افزار کاربران قادر خواهند بود علاوه بر دیدن متنی که طرف مقابل برای شما ارسال می‌کند، ویدئوی زنده او را نیز مشاهده نمایند. البته در این حالت هیچ صدایی ارسال نمی‌شود و دلیل آن نیز محیط‌های مختلفی است که کاربران در آن قرار دارند.

یاهو این اپلیکیشن را از 12 ژولای و با پشتیبانی از 20 زبان مختلف وارد فروشگاه هنگ‌کنگ کرده و اذعان داشته که Livetext برای همیشه به صورت رایگان عرضه می‌شود. در مورد این اپلیکیشن باید بدانید که امکان چت کردن گروهی وجود ندارد و کاربران زمانی که صحبت می‌کنند، متن گفته‌های آنها نیز طبق تصویر قرار گرفته برای دوست آنها ارسال می‌گردد و در واقع Livetext، اپلیکیشنی برای مکالمه‌ی تصویری میان دو شخص است. همچنین امکان تماس صوتی در این اپلیکیشن وجود نداشته و کاربران تنها باید از تماس تصویری استفاده نمایند.

در مورد اضافه کردن افراد مختلف به لیست دوستانتان، این امکان وجود دارد که بتوانید مستفیما از لیست مخاطبین خود، افراد مختلف را در این اپلیکیشن مشاهده نمایید. همچنین اگر ID و یا شناسه‌ی افراد مختلف در اپلیکیشن Livetext را داشته باشید، می‌توانید به گفتگو با دوستان خود بپردازید. همانطور که گفتیم در حال حاضر Livetext برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده است. در این مورد، تنها کاربرانی که گوشی آنها به سیستم‌عامل اندروید iOS 8.0 و یا جدیدتر بروز شده باشد می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند. همچنین، Livetext برای محصولاتی که همزمان با iPhone 5 و یا پس از آن عرضه شده‌اند، بیشترین سازگاری را داشته و کاملا همگام هستند.

فروشگاه‌های مختلفی که در آن هزاران برنامه‌ی مختلف پیدا می‌شود، پر از مسنجرهای جدیدی است که شاید بتوانند توجه کاربران مختلف را به خود جلب کنند. یاهو نیز قصد دارد تا با مسنجری کاملا متفاوت از دیگران، شانس خود را در این میان امتحان کند و طیف وسیعی از کاربران را به سوی خود بکشاند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال