اپلیکشین اندروید یاهو میل به‌روزرسانی شد

زمانی که بحث یاهو به میان کشیده می‎شود، این شرکت اینترنتی ممکن است توسط عده‎ی نسبتا زیادی از افراد به عنوان غولی در دنیای اینترنت دیده شود که از خیلی وقت پیش رو به افول بوده است. گرچه، آن‎ها هم‎چنان کاربران زیادی دارند که رقم مربوط به آن‎ها یقینا اندک نیست. اپلیکیشن یاهو میل نیز […]

زمانی که بحث یاهو به میان کشیده می‎شود، این شرکت اینترنتی ممکن است توسط عده‎ی نسبتا زیادی از افراد به عنوان غولی در دنیای اینترنت دیده شود که از خیلی وقت پیش رو به افول بوده است. گرچه، آن‎ها هم‎چنان کاربران زیادی دارند که رقم مربوط به آن‎ها یقینا اندک نیست. اپلیکیشن یاهو میل نیز در طول سالیان گذشته به دفعات مناسبی آپدیت شده و حتی امکان مدیریت اکانت‎های جیمیل را از سال قبل در اختیار کاربران خود قرار داده است. در آخرین نسخه‎ی به‎روزرسانی شده از یاهو میل این‎طور به نظر می‎رسد که کاربران حالا می‎توانند از طریق اپلیکیشن لیستی از افرادی که تا به حال با ‎آن‎ها ارتباط برقرار کرده‎اند، ایجاد کنند.

این لیست خاص تحت عنوان ” People Smart View” قرار خواهد گرفت، به نحوی که این قابلیت جدید که به شکل یک سایدبار خواهد بود در اختیار شما گزینه‎های بیشتری را قرار خواهد داد تا قادر به استفاده از آن‎ها در رابطه با لیست مذکور باشید. معنای این خبر این است که شما حالا می‎توانید لیست مخاطبین تماس شخصی خود را با لیست مخاطبین تماس حساب یاهوی خود همگام کنید. البته، چنین کاری یک موفقیت عظیم نیست، ولی حداقل گامی به سمت جلو به منظور گرد‎هم آوردن کل اکوسیستم در یک جا به شمار می‎رود. اگر ترجیح می‎دهید همه چیز را مجزا داشته باشید، به راحتی می‎توانید این قابلیت جدید را در بخش همگام‎سازی در قسمت تنظیمات این اپلیکیشن غیرفعال کنید.

تغییر دیگر اینکه زمانی که صندوق پستی خود را پاک‎سازی می‎کنید پیام تبریکی به شما نشان داده می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال