عمر اپلیکیشن Yahoo Mail برای ویندوز 10 به پایان می‎رسد

در صورتی که اطلاع ندارید باید بگوییم چندی پیش شرکت یاهو یک اپلیکیشن بومی Mail برای ویندوز 10 عرضه کرد. حتی اگر جزو کاربران این اپ نیستید، باید بگوییم افراد زیادی برای بررسی ایمیل‏‎های خود از آن استفاده می‎کنند. گرچه، این دسته از افراد بایستی برای سیستم‎عامل ویندوز موبایل خود به دنبال یک کلاینت ایمیل […]

در صورتی که اطلاع ندارید باید بگوییم چندی پیش شرکت یاهو یک اپلیکیشن بومی Mail برای ویندوز 10 عرضه کرد. حتی اگر جزو کاربران این اپ نیستید، باید بگوییم افراد زیادی برای بررسی ایمیل‏‎های خود از آن استفاده می‎کنند. گرچه، این دسته از افراد بایستی برای سیستم‎عامل ویندوز موبایل خود به دنبال یک کلاینت ایمیل دیگر باشند چون هفته‎ی آینده عمر اپلیکیشن Yahoo Mail برای ویندوز 10 به پایان می‎رسد.

این اپلیکیشن به اطلاع کاربران خود رسانده است که در آینده‎ی نزدیک بسته خواهد شد. اخطاری که به کاربران نشان داده شده است به آن‏ها می‎گوید این اپ از تاریخ 1 خردادماه به بعد دیگر کار نمی‎کند.

اپلیکیشن Yahoo Mail برای ویندوز 10 هم‎چنان در ویندوز استور به چشم می‎خورد اما دانلود آن دیگر امکان‎پذیر نیست. آن دسته از افرادی که می‏خواهند از سرویس یاهو برای بررسی ایمیل‎های خود استفاده کنند، حال از طریق مرورگر وب بایستی این کار را انجام دهند چون این اپ دیگر در دسترس قرار ندارد.

به جای استفاده از هرگونه کلاینت ایمیل دیگر و گزینه‏‎های متعدد فراوان موجود در ویندوز استور، مایکروسافت یقینا از کاربران ویندزو 10 خود می‏خواهد از اپلیکیشن رسمی Windows 10 Mail استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال