یاسمین مقبلی فرمانده ماموریت کرو ۷ اسپیس ایکس

ماموریت کرو ۷ توسط اسپیس ایکس و به فرماندهی یاسمین مقبلی در تاریخ ۲۴ مرداد پرتاب خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاریخ ماموریت بعدی سرنشین دار ناسا توسط اسپیس ایکس مشخص شد. طبق اعلام این شرکت این ماموریت با نام کرو ۷ در تاریخ ۱۵ آگوست انجام میشود. اسپیس ایکس […]

ماموریت کرو ۷ توسط اسپیس ایکس و به فرماندهی یاسمین مقبلی در تاریخ ۲۴ مرداد پرتاب خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاریخ ماموریت بعدی سرنشین دار ناسا توسط اسپیس ایکس مشخص شد. طبق اعلام این شرکت این ماموریت با نام کرو ۷ در تاریخ ۱۵ آگوست انجام میشود.

اسپیس ایکس ماموریت کرو ۷ را همانند دیگر ماموریت های سرنشین دار با کمک کپسول دراگون و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهد کرد. پرتاب آن نیز از مرکز فضایی کندی و در فلوریدا انجام میشود. این ماموریت به نوعی یک ماموریت بین المللی محسوب میشود. زیرا هر چهار فضانورد به آژانس فضایی مختلف تعلق دارند.

فرماندهی این ماموریت بر عهده یاسمین مقبلی است که به ناسا تعلق دارد. مقبلی فارغ التحصیل دانشگاه MIT است و خلبان سپاه تفنگداران دریایی در ایالات متحده نیز محسوب میشود. اندریاس موگنسن، خلبان این ماموریت از آژانس فضایی اروپا در این پرواز حضور دارد. ساتوشی فروکاوا از آژانس فضایی ژاپن و کنستانتین بوریسوف نیز از روسکاسموس آژانس فضایی روسیه حضور دارند. این ماموریت اولین پرواز مقبلی و بوریسوف محسوب میشود.این ماموریت هفتمین ماموریت سرنشین دار عملیاتی اسپیس ایکس محسوب میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال