مایکروسافت برای رفع مشکلات باتری Surface Pro 3 آپدیت جدید عرضه کرد

مدتی پیش، کاربران Surface Pro 3 مایکروسافت خبر از مشکلات باتری این تبلت دادند به طوریکه شارژ باتری این تبلت خیلی زود خالی می‌شد.  اکثر کاربرانی که این گزارش‌ها را منتشر کردند، دارای سرفیس‌هایی با باتری‌های شرکتSimplo و ال‌جی بوده‌اند و حالا مایکروسافت با عرضه‌ی به‌روزرسانی سعی در برطرف کردن این موضوع کرده است. برای اینکه […]

مدتی پیش، کاربران Surface Pro 3 مایکروسافت خبر از مشکلات باتری این تبلت دادند به طوریکه شارژ باتری این تبلت خیلی زود خالی می‌شد.  اکثر کاربرانی که این گزارش‌ها را منتشر کردند، دارای سرفیس‌هایی با باتری‌های شرکتSimplo و ال‌جی بوده‌اند و حالا مایکروسافت با عرضه‌ی به‌روزرسانی سعی در برطرف کردن این موضوع کرده است.

برای اینکه بتوانید مشکل باتری سرفیس پرو 3 مایکروسافت را به طور کامل حل کنید باید تبلت خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید. برای این کار به مسیر Start > Settings > Update & security > Windows update رفته و بر روی گزینه‌ی Check for Updates بروید. فریم‌وری که این مشکل را به طور کامل حل می‌کند تاریخ 11/7/2016 در آن ذکر شده است. توجه داشته باشید که به هنگام به‌روزرسانی این تبلت، حتما آن را به برق مستقیم وصل کنید و هرگونه مانیتور اکسترنال و یا دستگاه‌های USB را از تبلت خارج کنید. برای اینکه به‌روزرسانی تبلت به طور کامل انجام شود تا پایان مراحل آن را همچنان به برق مستقیم متصل کنید.

مایکروسافت بیان کرده که این مشکل هیچ‌گونه اشکالی را در سخت‌افزار تبلت و باتری آن به وجود نیاورده است. ردموندی‌ها از تمامی کاربران خود خواسته‌اند تا در هر صورت این آپدیت را برای تبلت خود نصب کنند.

این سومین بار است که مایکروسافت آپدیتی را برای برطرف کردن مشکل باتری سرفیس پرو 3 منتشر کرده است. دومین به‌روزرسانی این تبلت در مردادماه منتشر شد و حالا باید منتظر ماند و دید آیا مشکل باتری سرفیس پرو 3 به طور کامل حل می‌شود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال