افزودن قابلیت دریافت پیغام مستقیم به توییتر حتی کسانی که دنبال نمی‌کنید

تویئتر در جدیدترین اقدام تغییراتی را در بخش پیغام خصوصی خود داده است. بر اساس این تغییرات، از این پس شما می‌توانید از دیگر کاربران نیز پیغام دریافت کنید حتی اگر آن‌ها را دنبال نکرده باشید. این ویژگی به صورت پیش فرض در بخش تنظیمات در حالت غیر فعال قرار دارد و برای فعال کردن آن باید آن را فعال کنید.

توییتر در جدیدترین اقدام تغییراتی را در بخش پیغام خصوصی خود داده است. بر اساس این تغییرات، از این پس شما می‌توانید از دیگر کاربران نیز پیغام دریافت کنید حتی اگر آن‌ها را دنبال نکرده باشید. این ویژگی به صورت پیش فرض در بخش تنظیمات در حالت غیر فعال قرار دارد و برای دریافت پیام باید آن را فعال کنید.

تویئتر در جدیدترین پست خود این خبر را اعلام کرده است:

در گذشته اگر می‌خواستید به مغازه‌ی بستنی فروشی محبوب خود پیغام دهید و از بستنی خوش طمع آن تشکر کنید باید ابتدا از آن‌ها می‌خواستید تا شما را دنبال کنند. حالا بدون آن که شما آن‌ها را دنبال کنید یا این که آن‌ها شما را دنبال کنند می‌توانید از بستنی خوش طمع آن‌ها تشکر کنید.

اگر شما این تنظیمات را فعال کرده‌اید و پیغام‌های نامربوط زیادی را از افراد خاصی دریافت کنید به راحتی می‌توانید این افراد را بلاک کنید. از دیگر تغییرات بخش پیغام توئیتر می‌توان به اضافه شدن دکمه‌ی جدید پیغام خصوصی در کنار نام فرد اشاره داشت که فعلا برای کاربران اندروید و iOS فعال شده است.

این تغییرات در حالی وارد توئیتر شده‌اند که چندماهی بیشتر از معرفی پیغام گروهی توئیتر نمی‌گذرد. باید دید دیگر چه تغییراتی برای بهتر شدن این شبکه‌ی اجتماعی شاهد خواهیم بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال