امکان دریافت تأییدیه اکانت توئیتر از امروز در دسترس کاربران است

شبکه‌های اجتماعی در زندگی مردم نقش پررنگی دارند و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، می‌تواند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار داشته باشد. یکی از امکانات بسیار خوبی که شبکه‌ی اجتماعی توئیتر دارد، اکانت‌های تأیید‌شده می‌باشد که پیش از این امکان دریافت آنها توسط کاربران عادی امکان‌پذیر نبوده است. برای اینکه شما یکی […]

شبکه‌های اجتماعی در زندگی مردم نقش پررنگی دارند و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، می‌تواند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار داشته باشد. یکی از امکانات بسیار خوبی که شبکه‌ی اجتماعی توئیتر دارد، اکانت‌های تأیید‌شده می‌باشد که پیش از این امکان دریافت آنها توسط کاربران عادی امکان‌پذیر نبوده است. برای اینکه شما یکی از این حساب‌های کاربری را دریافت می‌کردید، باید یک چهره‌ی عمومی بوده و یا از شهرت خاصی برخودار بودید. اما حالا این موضوع به افراد خاص محدود نبوده و امکان دریافت تأییدیه اکاننت برای تمامی کاربران فراهم شده است.

کاربرانی که می‌خواهند اکانت‌های تأیید‌شده توئیتر را دریافت کنند، می‌توانند با وارد کردن ایمیل و شماره تلفن خود در این وب‌سایت، فرم مربوطه را تکمیل نمایند. برای تأیید هویت حساب کاربری نیز در کنار ایمیل و شماره تلفن، به یک عکس پروفایل از کاربران نیاز خواهد بود. علاوه بر این، اگر شما قصد دریافت تأییدیه برای حساب کاربری خود را داشت باشید، باید بدانید که توئیتر از شما، رونوشتی از کارت ملی را نیز درخواست خواهد کرد که باید آن را در این سایت آپلود کنید.

در واقع این شبکه میکروبلاگینگ قصد دارد تا کنترل و نظارت کاملی بر روی حساب‌های کاربری مختلف خود را داشته و تنها حساب‌هایی را تأیید خواهد کرد که استفاده کاربران از آنها تنها جنبه عمومی داشته باشد. هدف اصلی توئیتر از انجام این کار را نیز بهتر کردن روابط کاربران و تاثیرگذاتر کردن این شبکه اعلام کرده است. شاید فراموش کرده باشیم که اشاره کنیم، اما تأیید شدن حساب‌های کاربری، با دریافت یک علامت مارک آبی‌رنگ در این شبکه همراه خواهد بود که می‌تواند معتبر بودن و یا حداقل مورد تأیید قرار داشتن حساب کاربری مورد نظر را بیان کند.

در نهایت باید اشاره داشته باشیم که هم‌اکنون شبکه‌ی اجتماعی توئیتر، بیش از 320 میلیون حساب کاربری فعال داشته که تا کنون 187 هزار حساب کاربری، تأییدیه توئیتر را با خود دارند. توئیتر امیدوار است تا این برنامه جدید بتواند تأثیر خوبی در به اشتراک‌گذاری اطلاعات توسط کاربران و پیشبرد اهداف این شبکه داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال