چت بات موتور جستجوی You.com شباهت زیادی به ChatGPT دارد

موتور جستجوی You.com سال گذشته رونمایی شد. این موتور جستجو مدعی بود نی تواند قابلیت های شخصی سازی بیشتری را نسبت به رقبا برای کاربران به ارمغان بیاورد. این موتور جستجو اخیرا یک چت بات جدید در اختیار کاربران قرار داده است که کارکرد آن شباهت زیادی به ChatGPT دارد. این چت بات می تواند […]

موتور جستجوی You.com سال گذشته رونمایی شد. این موتور جستجو مدعی بود نی تواند قابلیت های شخصی سازی بیشتری را نسبت به رقبا برای کاربران به ارمغان بیاورد. این موتور جستجو اخیرا یک چت بات جدید در اختیار کاربران قرار داده است که کارکرد آن شباهت زیادی به ChatGPT دارد. این چت بات می تواند با کاربر صحبت کند، پاسخ دهد و البته برخی از پاسخ ها نیز نادرست هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات You.com که You.bot نام دارد، می تواند پاسخ سوال های کاربران را بدهد. به گفته شرکت سازنده این چت بات کاملا به روز است و برای مثال می تواند قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ کدام کشور بوده است.

چت بات جدید You.com با استفاده از منابعی همچون متون آنلاین و همچنین کتاب ها گفت و گوها آموزش دیده و یک مدل زبانی بزرگ محسوب میشود. با استفاده از این منابع متن های روان مشابه گفت و گوهایی انسانی ساخته شد. توسعه و بهبود این چت بات بطور پیوسته ادامه دارد تا بتواند به نحو موثرتری پاسخ ها را ارائه کند.

البته آن چت بات همیشه پاسخ های درست ا ارائه نمیکند. به عنوان مثال در پاسخ همان سوال قهرمان جام جهانی، این چت بات محل برگزاری و تاریخ آن را اشتباه بیان می کند. با توجه به اینکه پاسخ سوالات از سطح وب جمع آوری میشود، به همین دلیل احتمال پاسخ اشتباه بسیار زیاد است.

چت بات های کنونی نشان دهنده موج جدیدی از استفاده هوش مصنوعی در آثار مکتوب محسوب میشوند. البته می تواند در آینده مشکلاتی را نیز بهمراه داشته باشد. You.com وجود چت بات در وبسایت خود را عامل برتری خود از گوگل می داند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال