در این بازی شوتر اول شخص، شما تنها “یک جان” برای انجام بازی خواهید داشت!

فرمولی که برای بازی‌های شوتر اول شخص تعریف می‌شود بسیار سادس؛ شما جلو می‌روید، می‌کُشید، کشته می‌شود و از محلی که بازی ذخیره شده بود، مجددا بازی را ادامه می‌دهید تا بازی را به پایان برسانید، درست است؟ اما به تازگی یک ایده‌ی جدید سبب شده تا یک عنوان جدید با نام “One Life” که […]

فرمولی که برای بازی‌های شوتر اول شخص تعریف می‌شود بسیار سادس؛ شما جلو می‌روید، می‌کُشید، کشته می‌شود و از محلی که بازی ذخیره شده بود، مجددا بازی را ادامه می‌دهید تا بازی را به پایان برسانید، درست است؟ اما به تازگی یک ایده‌ی جدید سبب شده تا یک عنوان جدید با نام “One Life” که هم‌اکنون به دنبال دریافت چراغ سبز استیم است، در حال توسعه باشد. عنوانی که بازیکنان در آن نمی‌توانند این فرمول تکراری و همیشگی را انجام دهند و تنها یک‌بار فرصت دارند تا بازی را به پایان برسانند. اگر در این بازی کشته شوید، هیچ چاره‌ای برای انجام دوباره‌ی آن وجود ندارد و بازی شما برای همیشه قفل خواهد شد!

البته این بازی همانند سایزر عناوینی که می‌شناسید نیست و اِلِمان‌های مختلفی در آن قرار گرفته تا شما بتوانید یک عنوان کاملا متفاوت را تجربه کنید. در این بازی حتی امکان گروگان گرفتن و زندانی شدن نیز وجود دارد و اینطور نیست که بروید تا بکشید و یا کشته شوید.

البته باید بگوییم که طرح کلی بازی جدید نیست و پیشتر نیز با چنین مواردی را در بازی‌هایی همچون Diablo و یا Upsilon Circuit دیده بودیم. به هر صورت ما هنوز نمی‌دانیم که سازندگان چه ایده‌ای برای بازی داشته و چگونه می‌خواهند آن را در اختیار کاربران قرار دهند، اما چیزی که شکی در آن نداریم، این است که بازیکنان با مردن در این بازی بسیار خشمیگن خواهند شد!

البته خبر خوش این است که این بازی تنها 10 دلار قیمت دارد؛ پس زمانی که شما در بازی کشته شدید خیالتان می‌تواند راحت باشد که پول زیادی را از دست نداده‌اید. هر چند، بسیاری از گیمرها هستند که توانایی بالایی داشته و شاید به سادگی حرف زدن، در این بازی کشته نشوند و بتوانند آن را به پایان برسانند!

همینطور شاید با خود بگویید که این بازی را می‌توانید پس از کشته شدن، مجددا خریداری نمایید، اما باید دقت کنید که این بازی تنها از طریق شبکه‌ی استیم عرضه می‌شود. پس اگر بخواهید این بازی را دوباره تجربه کنید، باید یک حساب کاربری جداگانه بسازید، آن هم فقط برای انجام دوباره یک بازی.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال