گوشی هوشمند فعلی شما احتمالا توان استفاده از پلت‎فرم Daydream گوگل را نخواهد داشت

اگر شما نمی‎توانید بیش از این برای تجربه‎ی Daydream، پلت‎فرم واقعیت مجازی موبایل جدید گوگل، صبر کنید، باید برای شنیدن خبرهای بدی در رابطه با آن آماده باشید. Clay Bavor از شرکت گوگل در گفتگو با سایت RoadToVR اعلام کرده که باید برای استفاده از این پلت‎فرم گوشی جدیدی بخرید. او می‎گوید که گوشی‎های فعلی، […]

اگر شما نمی‎توانید بیش از این برای تجربه‎ی Daydream، پلت‎فرم واقعیت مجازی موبایل جدید گوگل، صبر کنید، باید برای شنیدن خبرهای بدی در رابطه با آن آماده باشید. Clay Bavor از شرکت گوگل در گفتگو با سایت RoadToVR اعلام کرده که باید برای استفاده از این پلت‎فرم گوشی جدیدی بخرید. او می‎گوید که گوشی‎های فعلی، حتی آخرین پرچم‎دارهای موجود در بازار، با استاندارد جدید سازگار نخواهند بود. با آن‎که این شرکت به توسعه‎دهندگان گفته است که به عنوان پلت‎فرمی که باید به کار گرفته شود از گوشی نکسوس6P استفاده کنند، ولی به نظر مشخص شده که حتی آن گوشی هم برای ساخت اپلیکیشن‎های Daydream مورد تایید قرار نخواهد گرفت.

پیش‎نیازهای گوگل برای استاندارد جدید واقعیت مجازی به نظر حاد نیست، ولی طبق نظریه‎ای که شکل گرفته دلیل رد صلاحیت گوشی‎های فعلی مشخص است. چیپست اسنپ‎دراگون 820 شرکت کوآلکام به زودی با تاکید بسیار بر بهبود تجربه‎ی واقعیت مجازی در گوشی‎های همراه به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، این سیستم از شبکه‎های وای‎فای و تلفن‎همراه سریع‎تری به همراه قابلیت‎های واقعیت افزوده‎ی بهتری بهره می‎برد. هم‎چنین با این پلت‎فرم جدید گوگل این چیپست به خوبی جفت‎ و جور می‎شود و شایعات اشاره به این دارند که گوشی نکسوس 6P در مدلی جدید با داشتن 4 گیگابایت رم و البته چیپست اسنپ‎دراگون 820 به روزرسانی و به بازار عرضه خواهد شد. پس بهتر است قبل از خریدن گوشی جدید کمی صبر کنید تا اخبار جدیدتری در این رابطه منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال