YouTube در حال حاضر ویدئوهای 1440p را در LG G3 پخش می کند

 LG G3 اولین تلفن هوشمند با نمایشگر QHD از سک برند معروف و یک محصول شناخته شده می باشد که مجموعه ای از پرچمداران با رزولوشن 1920×1080 را شرمنده می کند! صفحه نمایش 5.5 اینچ G3 با رزولوشن 2560×1440 پیکسل همراه است. اگرچه برخی از برنامه ها و بازی ها هنوز با این دستگاه سازگار نیستند، […]

 LG G3 اولین تلفن هوشمند با نمایشگر QHD از سک برند معروف و یک محصول شناخته شده می باشد که مجموعه ای از پرچمداران با رزولوشن 1920×1080 را شرمنده می کند! صفحه نمایش 5.5 اینچ G3 با رزولوشن 2560×1440 پیکسل همراه است. اگرچه برخی از برنامه ها و بازی ها هنوز با این دستگاه سازگار نیستند، اما گوگل می خواهد مطمئن شود محصولات آینده که قطعا در آنها شاهد نمایشگر QHD خواهیم بود، می توانند استفاده کاملی از صفحه نمایش خود داشته باشد.

اگر شما صاحب یک LG G3 هستید، یوتیوب اکنون به شما اجازه می دهد ویدئوهای 1440p دیدنی و جذاب را روی دستگاه خود مشاهده کنید. این قابلیت بسیار خوب از طریق یک آپدیت جدید می آید و اگر شما یک پرچمدار G3 دارید ولی قادر به تماشای این گونه ویدئوها نیستید، باید تا زمان عرضه شدن آپدیت آن برای گوشی خود منتظر بمانید. طبیعتا دستگاه های غیر G3، گزینه ای مانند این را در منوی کیفیت ویدئو که به تازگی در یوتیوب اضافه شده را نخواهند دید.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال