یوتیوب حالت مخفی به اسم Dark Mode دارد

تم‎های روشن و تیره قابلیتی است که این روزها بسیار مرسوم بوده و چند وقتی در اپ‎های مختلف به چشم می‎خورند. گرچه اخیرا بیشتر تاکید بر روی تم تیره و Dark mode بوده است به نحوی که اپلیکیشن‎هایی همانند با توئیتر در نهایت بعد از این همه سال این قابلیت را معرفی کرده‎اند. حال به […]

تم‎های روشن و تیره قابلیتی است که این روزها بسیار مرسوم بوده و چند وقتی در اپ‎های مختلف به چشم می‎خورند. گرچه اخیرا بیشتر تاکید بر روی تم تیره و Dark mode بوده است به نحوی که اپلیکیشن‎هایی همانند با توئیتر در نهایت بعد از این همه سال این قابلیت را معرفی کرده‎اند. حال به نظر می‎رسد که یوتیوب نیز دارای ویژگی مشابهی است.

پستی در فروم اجتماعی Reddit منتشر شده که نشان می‎دهد یوتیوب دارای یک قابلیت مخفی dark mode است که کاربران اگر بخواهند می‎توانند فعال کنند. به یاد داشته باشید که این حالت تنها در نسخه‎ی تحت وب یوتیوب دیده می‎شود، بنابراین اگر دستگاه موبایل دارید این قابلیت ظاهرا برای اپ یوتیوب ارائه نشده است. همان‎‏طور که در تصویر بالا می‎توانید مشاهده کنید، به دنبال فعال‎سازی این حالت کل فضای یوتیوب تیره و هر بخش از این پلت‎فرم به جز بخش creator studio چنین حالتی را خواهد داشت.

توجه داشته باشید که این حالت تنها قابل اجرا در مرورگر کروم است، بنابراین امکان آن وجود دارد که گوگل در حال محک‎زدن این قابلیت قبل از قراردادن آن در اختیار سایر مرورگرها است. به منظور فعال‎سازی dark mode، کاربران بایستی کلیدهای ترکیبی Ctrl+ Shift + I (یا Option + Command + I در مک) را فشار دهند. وارد تب “کنسول” شده و کد document.cookie=”VISITOR_INFO1_LIVE=fPQ4jCL6EiE; path=/” یا اگر جواب نداد document.cookie=”VISITOR_INFO1_LIVE=fPQ4jCL6EiE” را وارد کنند.

 بعد از این اقدام بایستی کنسول بسته و صفحه رفرش شود و کاربر به دنبال کلیک بر روی تصاویر پروفایل خود در یوتیوب و بخشی به اسم “Dark Mode” قادر به فعال‎سازی این حالت خواهد بود. اگر جواب نداد احتمالا او بایستی از حساب کاربری خود خارج و دوباره وارد شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال