یوتیوب برای حمایت از کاربران ابزار رایگان تولید محتوای ویدئویی ارائه کرد

یوتیوب در ادامه حمایت از کاربران و خالق محتواهای ویدئویی ابزار رایگان جدیدی به نام Video Builder معرفی کرده است. این برنامه به کاربر اجازه می دهد تا محتوای ویدئوی کوتاه مناسب این پلتفرم تولید کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، یوتیوب طی یک اعلامیه جدید به صاحبان کسب و کارهای کوچک نوید انتشار […]

یوتیوب در ادامه حمایت از کاربران و خالق محتواهای ویدئویی ابزار رایگان جدیدی به نام Video Builder معرفی کرده است. این برنامه به کاربر اجازه می دهد تا محتوای ویدئوی کوتاه مناسب این پلتفرم تولید کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، یوتیوب طی یک اعلامیه جدید به صاحبان کسب و کارهای کوچک نوید انتشار یک برنامه کاربردی برای ساخت ویدئوهای کوتاه را داده است. این ابزار خاص با نام YouTube Video Builder به این کاربان کمک می کند تا بدون هزینه های زیاد و در زمانی اندک وحتوای ویدئویی مربوط به کار خود را تولید کنند. در حال حاضر این برنامه در مرحله تست و باگ گیری قرار دارد.

مدیر بخش تبلیغاتی یوتیوب در خصوص انتشار زودتر از موعد این برنامه می گوید: انتشار ویروس کرونا تولید ویدئو برای کسب و کارهای کوچک را با مشکل مواجه کرده است. نیاز این کسب و کارهای به ابزاری برای تولید ویدئوهای ساده و کم هزینه به شدن افزایش پیدا کرده است و ما معتقدیم Video Builder می تواند به انها کمک کند.

کلیه کسب و کارهایی که نیاز به این برنامه دارند می توانند از طریق حساب کاربری خود در گوگل آن را دریافت کنند. البته این ویدئوها برای ذخیره و نمایش نیازمند کانالی در یوتیوب است. کارکرد این برنامه نیز بسیار ساده است. بطوریکه کاربر می تواند با چینش عکس ها و ویدئو و متن بهمراه یک موسیقی ساده که در یوتیوب نیز موجود است یک ویدئوی کوتاه و ساده جذاب و انیمیشنی بسازد. ویدئوهای ساخته شده در تمامی شبکه های اجتماعی و حتی گوگل ادز نیز قابل استفاده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال