یوتیوب به کاربران موبایل خود اجازه استریم زنده ویدئوها را داد

گوگل در سکوت محدودیت‎های یکی از قابلیت‎های یوتیوب را برداشته است که بسیاری از افراد تا الان از آن استفاده نکرده‎اند یعنی قابلیت استریم زنده. از زمان اضافه شدن این قابلیت به یوتیوب، تنها کاربران با حداقل 10 هزار مشترک قادر به استفاده از آن بودند. سپس، این پیش‎نیاز به 1000 مشترک کاهش پیدا کرد […]

گوگل در سکوت محدودیت‎های یکی از قابلیت‎های یوتیوب را برداشته است که بسیاری از افراد تا الان از آن استفاده نکرده‎اند یعنی قابلیت استریم زنده. از زمان اضافه شدن این قابلیت به یوتیوب، تنها کاربران با حداقل 10 هزار مشترک قادر به استفاده از آن بودند.

سپس، این پیش‎نیاز به 1000 مشترک کاهش پیدا کرد اما هم‎چنان به قدری نبود تا کاربران موبایل یوتیوب از قابلیت استریم با دستگاه‎های خود استفاده کنند.

حال به نظر می‎رسد گوگل تمامی پیش‎نیازها برای استریم زنده توسط موبایل را برداشته و تمامی کاربران قادر به استفاده از آن هستند. مشخص نیست که آیا این تغییر دائمی یا موقتی است، اما بایستی بدانید که هم‎چنان کانال شما بایستی مورد تایید قرار گیرد و برای استفاده از قابلیت Go Live در 90 روز گذشته هیچ‎گونه محدودیتی در بحث استریم زنده نبایستی داشته باشید.

اگر تا به‎حال توسط دستگاه موبایل خود از این قابلیت استفاده نکرده‎اید آن را از طریق دکمه‎ی شناور (FAB) در اپلیکیشن یوتیوب می‎توانید پیدا کنید. اگر اکانت شما تایید شده باشد، متوجه‎ی وجود یک گزینه‎ی جدید در بخش Go Live می‎شوید که به دنبال آهسته ضربه زدن بر روی آن محتوای استریم را بایستی مشخص کنید.

به یاد داشته باشید که ممکن است چند روزی طول بکشد تا تمامی کاربران یوتیوب قادر به استفاده از این قابلیت باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال