کاربران یوتیوب بدون آپلود مجدد میتوانند ویدئوها را اصلاح کنند

با کمک راهکار جدید یوتیوب تولیدکنندگان محتوا می توانند ویدیوهای خود را بدون نیاز به آپلود مجدد اصلاح کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یوتیوب یک راه حل جدید برای کاربران ایجاد کرده است که از طریق آن میتوان ویدیو های منتشر شده را روی این پلتفرم اصلاح کرد. پیش از این […]

با کمک راهکار جدید یوتیوب تولیدکنندگان محتوا می توانند ویدیوهای خود را بدون نیاز به آپلود مجدد اصلاح کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یوتیوب یک راه حل جدید برای کاربران ایجاد کرده است که از طریق آن میتوان ویدیو های منتشر شده را روی این پلتفرم اصلاح کرد. پیش از این رفع مشکلات مربوط به ویدئوها برای تولیدکنندگان محتوا بسیار دشوار بوده است. اکنون روش جدید به کاربر اجازه می دهد بدون آپلود مجدد تنها به اصلاح آن بپردازد.

 این قابلیت برای تصحیح ویدیوها در نظر گرفته شده و دیگر نیاز به حذف نسخه اصلی توسط کاربر نیست. طبق گفته یوتیوب در صفحه پشتیبانی خود این اصلاحات در ویدئو توسط گزینه Correction یا Corrections انجام می شود. سپس باید زمان و توضیح مورد نظر را نیز اضافه کرد. بنابراین ویدیو اصلاح شده جایگزین نسخه اصلی نمی شود و تنها اصلاحات به صورت متنی انجام می گیرد.

طبق نمونه تصویر منتشر شده توسط یوتیوب دکمه View Correction که در ویدئو ظاهر می شود می تواند توضیح بخشهایی از متن اصلاحیه را در خود جای دهد. همچنین طبق توضیحات مربوط به این اصلاحیه این دکمه تنها یک بار در نوار زمانی اولین اصلاح قابل مشاهده است. هر چند این قابلیت یک راهکار ایده آل برای کاربران محسوب نمی شود. اما تولید کنندگان محتوا بدون حذف نسخه اصلی ویدیو یا انتشار مجدد نسخه اصلاح شده می توانند تغییری در محتوا ایجاد کنند. به نظر می رسد این قابلیت یک ارتقاء مثبت در یوتیوب محسوب شده و مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال