یوتیوب به زودی از فناوری های NFT در پلتفرم خود استفاده می کند

مدیرعامل یوتیوب در گزارشی اعلام کرد به زودی به دنبال ایجاد روشهای جدید درآمدزایی محتواسازان خواهد بود. به گفته سوزان وویچیتسکی یوتیوب به عنوان بزرگترین سرویس اشتراک گذاری ویدئو در برنامه های آتی خود فناوری توکن های غیر قابل معاوضه را نیز اضافه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به […]

مدیرعامل یوتیوب در گزارشی اعلام کرد به زودی به دنبال ایجاد روشهای جدید درآمدزایی محتواسازان خواهد بود. به گفته سوزان وویچیتسکی یوتیوب به عنوان بزرگترین سرویس اشتراک گذاری ویدئو در برنامه های آتی خود فناوری توکن های غیر قابل معاوضه را نیز اضافه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وب سایت ورج، مدیرعامل یوتیوب در گزارشی به جامعه کاربران یوتیوب گفته است این پلتفرم همواره به دنبال توسعه اکوسیستم خود است تا بتواند از طریق فناوری های نوظهور مثل NFT به محتواسازان در درآمد زایی کمک کند. همچنین تجربه کاربری این تولیدکنندگان محتوا و طرفداران نیز افزایش خواهد یافت.

 در نامه ای که وویچیتسکی منتشر کرده به برنامه های این شرکت برای سرمایه‌گذاری در بخش بازی ها و فروشگاه ها تاکید شده است. وی گفته منبع الهام ما یوتیوب Web3 خواهد بود که از کریپتو، سازمان های غیر متمرکز خودگردان و توکن‌های غیر قابل معاوضه نیز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با NFT و امکان استفاده از آن در این پلتفرم منتشر نشده. اما برخی محتواسازان در این وب سایت بدون اعلام قبلی برخی از ویدیو های پرطرفدار را به صورت NFT فروختند. این در حالی است که پیش از یوتیوب بسیاری از شرکت‌های فناوری از این قابلیت و فناوری رونمایی کردند. پیش از این متا از اعلام آمادگی خود برای استفاده از این قابلیت در نمایش توکن های منحصر به فرد کاربران خبر داده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال