تغییر سیاست یوتیوب در تایید کانال ها با اعتراض کاربران روبرو شد

یوتیوب سیاست خود در مورد تیک تایید هویت کانال ها را تغییر داد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ،  شبکه اجتماعی یوتیوب در خبرها اعلام کرده بود که در سیاست های جدید خود قرار است تایید هویت کانال های یوتیوب را با تکیه بر شهرت و اعتبار آنها انجام دهد. پیش از این […]

یوتیوب سیاست خود در مورد تیک تایید هویت کانال ها را تغییر داد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ،  شبکه اجتماعی یوتیوب در خبرها اعلام کرده بود که در سیاست های جدید خود قرار است تایید هویت کانال های یوتیوب را با تکیه بر شهرت و اعتبار آنها انجام دهد. پیش از این ، کانال های این شبکه اجتماعی با عبور از مرز 100 هزار مشترک این تاییدیه را دریافت میکردند.

یوتیوب هدف از سیاست جدید خود را جلوگیری از تقلب و جعل هویت افراد مشهور عنوان کرده است و گفته است که در این سیاست جدید ممکن است برخی از کانال ها نشان هویت فعلی خود را نیز از دست بدهند. و این عدم تمدید تاییدیه از طریق ایمیل به مدیران کانال ها اطلاع رسانی شده بود.

این اقدامات باعث ایجاد نارضایتی و اعتراض در میان صاحبان کانال های مورد تایید شد و در نهایت به عذرخواهی Susan Wojcicki مدیر عامل یوتیوب انجامید. Wojcicki در یک عقب گرد اعلام کرد که در سیاست جدید کانال ها تیک خاکستری تایید خود را از دست نخواهند داد.و چنانچه ایمیلی در این مورد دریافت کردند نیازی به ارسال درخواست مجدد تاییدیه ندارند. با این حال ، در صورت تغییر نام کانال ، باید مراحل اولیه برای دریافت تاییدیه انجام شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال