[کنفراس اپل] با قلم هوشمند جدید Apple Pencil آشنا شوید

سال 2007 بود که استیو جابز در مراسم معرفی اولین نسل از گوشی آیفون، اعلام کرد که قلم‌های هوشمندی به درد چه کسی خواهد خورد و شاید هرگز نمی‌تواند جایگاهی میان کاربران داشته باشد. اما حالا، نهم سپتامبر 2015، نه تنها بزرگترین تبلت شرکت اپل، iPad Pro معرفی شده، بلکه قلم هوشمند اختصاصی این شرکت […]

سال 2007 بود که استیو جابز در مراسم معرفی اولین نسل از گوشی آیفون، اعلام کرد که قلم‌های هوشمندی به درد چه کسی خواهد خورد و شاید هرگز نمی‌تواند جایگاهی میان کاربران داشته باشد. اما حالا، نهم سپتامبر 2015، نه تنها بزرگترین تبلت شرکت اپل، iPad Pro معرفی شده، بلکه قلم هوشمند اختصاصی این شرکت با نام Apple Pencil قرار است در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

این قلم هوشمند همانطور که از نامش پیداست، به صورت اختصاصی برای تبلت 12.9-اینچی iPad Pro طراحی شده و به وسیله‌ی یک کانکتور Lightning (کانکتور اختصاصی اپل) نیز شارژ می‌شود. با توجه به اهمیتی که این قلم می‌تواند داشته باشد، اپل تمام سعی خود را کرده تا علاوه بر دقیق بودن، کارایی Apple Pencil افزایش پیدا نماید. همچنین تعدادی نرم‌افزار به صورت اختصاصی برای این قلم طراحی و به صورت پیش‌فرض بر روی تبلت آیپد پرو نصب شده‌اند را تا کارایی قلم، به حداکثر خود برسد. همچنین این تبلت سازگاری کاملی با نرم‌افزارهای Mail و نسخه‌ی بهبودیافته‌ی Notes داشته و می‌تواند امکانات مختلفی را در این زمینه، در اختیار کاربران قرار دهد.

البته این تنها نرم‌افزارهای شرکت اپل نیستند که از این قلم هوشمند پشتیبانی می‌کنند بلکه مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس نیز با تطابق کاملی با قلم هوشمند Apple Pencil دارد. همچنین برخی از نرم‌افزارهای شرکت Adobe نیز به صورت پیش‌فرض با این قلم سازگاری دارند.

تبلت آیپد پرو قرار است از ماه نوامبر وارد بازار شود و اگر قصد داشته باشید از قلم هوشمند Apple Pencil نیز استفاده کنید، باید 99 دلار جداگانه برای آن پرداخت نمایید.

the Apple iPad Pro does and it's called the Apple Pencil 5 the Apple iPad Pro does and it's called the Apple Pencil 2 the Apple iPad Pro does and it's called the Apple Pencil 3 the Apple iPad Pro does and it's called the Apple Pencil 4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال