ZTE مشخصات گوشی جدیدش Nubia Z7 را از شما میپرسد

بعد از اخباری که از مجوز گرفتن گوشی هایی با نام نوبیا در چین منتشر شد شرکن زد تی ای بار دیگر در مرکز توجه است. موج خلاقیت برای معرفی گوشی های چینی این شرکت ها را فراگرفته است، زد تی ای نیز تصمیمات جدیدی درباره ی تبلیغ و معرفی محصول جدیدش اتخاذ کرده است. […]

بعد از اخباری که از مجوز گرفتن گوشی هایی با نام نوبیا در چین منتشر شد شرکن زد تی ای بار دیگر در مرکز توجه است.

موج خلاقیت برای معرفی گوشی های چینی این شرکت ها را فراگرفته است، زد تی ای نیز تصمیمات جدیدی درباره ی تبلیغ و معرفی محصول جدیدش اتخاذ کرده است.

این بار زد تی ای از کاربران فضای مجازی می خواهد، تا مشخصات گوشی هوشمند جدیدش را حدس بزنند. همچنین این شرکت نظرات شما را درباره ی زمان معرفی رسمی محصولی، تاریخ عرضه به بازار و غیره را نیز جویا می شود.

شما می توانید 4 سوال از از 8 سوال انتخاب کنید و به گزینه های آن پاسخ دهید. گزینه های پردازنده از اسنپدارگون 801 شروع می شود و آخرین انتخاب نسخه ی 805 این پردازنده است. اندازه ی صفحه نمایش از 5 اینچ شروع می شود و آخرین گزینه 7 اینچ است!

دوربین نیز از 8 مگاپیکسل گزینه دارد و گزینه ی چهارم آن 20.7 مگاپیکسل است. به این ترتیب سوال هایی درباره ی ویژگی های فنی این گوشی هوشمند پرسیده شده است.

شما می توانید هر نظری درباره ی گوشی دلخواهتان دارید به کمپانی منتقل کنید. به نظر می آید زد تی ای راه مناسبی برای معرفی محصول جدیدش یافته است.

اما نویسندگان تک نیوز ترجیح می دهند فارغ از این هیاهو منتظر بنشینند و صبر کنند تا این گوشی رسما معرفی شود، نظر شما چیست؟ علاقه مندید در این نظر سنجی شرکت کنید؟

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال