شرکت ZTE دوربین واقعیت مجازی nubia NeoAir را معرفی کرد

بدون شک ستاره‎ی مراسمی که شرکت nubia، زیر برند ZTE، چند روز گذشته برگزار کرد گوشی nubia Z17 mini بود. گرچه، این گوشی‎هوشمند تنها محصول رسما معرفی شده طی این رویداد نبود. شرکت ZTE هم‎چنین از دوربین واقعیت‎مجازی nubia NeoAir پرده برداشت. این دوربین دستگاه کوچکی است که از دو لنزهای چشم ماهی بهره می‎برد […]

بدون شک ستاره‎ی مراسمی که شرکت nubia، زیر برند ZTE، چند روز گذشته برگزار کرد گوشی nubia Z17 mini بود. گرچه، این گوشی‎هوشمند تنها محصول رسما معرفی شده طی این رویداد نبود. شرکت ZTE هم‎چنین از دوربین واقعیت‎مجازی nubia NeoAir پرده برداشت.

این دوربین دستگاه کوچکی است که از دو لنزهای چشم ماهی بهره می‎برد که هرکدام میدان دید 120 درجه دارند. NeoAir تصاویر (با رزولوشن 3008 در 1504 پیکسل) و ویدئوهای 360 درجه (2560 در 1280 پیکسل) می‎گیرد. هر دو سنسور این دوربین نسبت کانونی f/2.4 دارند.

وزن این دوربین واقعیت‎مجازی تنها 26.5 گرم با قطری برابر با 37.6 میلی‎متر است. دوربین NeoAir VR یک پورت یو‎اس‎بی Type-C دارد و کاربر می‎تواند مستقیما آن را به گوشی‎هوشمند اندرویدی که دارای این پورت است متصل کند. به دنبال این اتصال امکان پخش زنده‎ی ویدئوهای 360 درجه در فیس‎بوک، توئیتر و یوتیوب وجود دارد. اما چنین گوشی‎هوشمندی بایستی حداقل دو گیگ رم داشته باشد و از USB OTG پشتیبانی کند.

دوربین nubia NeoAir VR قیمتی برابر با 600 یوآن چین معادل 101 دلار دارد. متاسفانه ZTE در حال حاضر قصد ندارد محصول جدید خود را روانه‎ی دیگر بازارها نیز کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال