رونمایی ZTE از گوشی جدید Blade D6

کنگره جهانی موبایل شانگهای 2015 هم اینک در کشور چین در حال برگزاری است و در این بین، کمپانی چینی زد تی ای از دو محصول جدید خود رونمایی به عمل آورد. گوشی جدید این شرکت با نام Blade D6 و گجت جدید این شرکت به نام ZTE SmartHome، همان دو محصول جدید هستند. گوشی هوشمند Blade D6، یک […]

کنگره جهانی موبایل شانگهای 2015 هم اینک در کشور چین در حال برگزاری است و در این بین، کمپانی چینی زد تی ای از دو محصول جدید خود رونمایی به عمل آورد. گوشی جدید این شرکت با نام Blade D6 و گجت جدید این شرکت به نام ZTE SmartHome، همان دو محصول جدید هستند. گوشی هوشمند Blade D6، یک دستگاه با صفحه نمایش 5 اینچی بوده که نمایشگر آن، دقتی معادل اچ‌دی را ارائه می‌دهد. همچنین بدنه گوشی بسیار باریک بوده و وزن نسبتا کمی دارد. این گوشی جدید به طور پیش‌فرض از نسخه 5.0 سیستم عامل اندروید منتسب به لالی‌پاپ بهره خواهد برد.

گوشی جدید Blade D6 نسبتا سبک بوده و وزن آن به 120 گرم می‌رسد. همچنین ضخامت این گوشی برابر 6.95 میلی متر است. بدنه این گوشی از جنس آلومینیوم بوده و بر روی سیستم عامل اندروید این گوشی، نسخه 3.2 رابط کاربری اختصاصی شرکت زد تی ای بنام MiFavor قرار گرفته است و تراشه چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز به همراه دو گیگابایت حافظه RAM، وظیفه پردازش هرچه بهتر اطلاعات دریافتی را بر عهده دارند.

هنوز به طور کامل مشخص نیست که این کمپانی چینی از چه نوع تراشه‌ای برای این گوشی استفاده کرده است. طبق گفته کمپانی زد تی ای، گوشی هوشمند D6 برای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی بسیار مجهز و کاربردی بوده و در جلوی گوشی، دوربینی 5 مگاپیکسلی با زاویه دید 88 درجه وجود دارد. همچنین دوربینی 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی گوشی در قسمت پنل پشتی دستگاه نیز وجود دارد. اپلیکیشن دوربین این گوشی برای دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی، سرویس‌هایی نظیر تشخیص لبخند و عکاسی خودکار و همچنین پانارومای خودکار را ارائه می‌دهد. گوشی جدید این کمپانی چینی در رنگ‌های صورتی، طلائی، خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

zte-blade-d6

گجت خانه هوشمند زد تی ای یا ZTE SmartHome نیز دستگاهی است که به تمامی محصولات هوشمند موجود در یک خانه، از کلید‌های برق خانه گرفته تا صدای هشدار بچه، اجازه می‌دهد تا با یکدیگر در ارتباط باشند. این گجت هوشمند از استاندارد جهانی وایرلس ZigBee پشتیبانی کرده و این ارتباطات از طریق شبکه پُرسرعت 4G انجام خواهد گرفت. این گجت می‌تواند به راحتی توسط گوشی هوشمند کاربر و اپلیکیشن رابط میان آن دو کنترل و مدریت شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال