مشخصات گوشی ZTE nubia Z17 لو رفت؛ خبری از دوربین‎های دوگانه نیست

اوایل هفته‎ی گذشته شرکت ZTE گوشی‎هوشمندی با سیستم دوربین دوگانه را تبلیغ کرد، قابلیتی که برای اولین بار در خانواده‎ی گوشی‎های برند nubia دیده می‎شود. آخرین اطلاعات درز شده به بیرون نشان می‎دهد که این گوشی nubia Z17 نخواهد بود و شرکت ZTE احتمالا بیشتر از یک گوشی معرفی می‎کند. در تصاویر زیر شما می‎توانید […]

اوایل هفته‎ی گذشته شرکت ZTE گوشی‎هوشمندی با سیستم دوربین دوگانه را تبلیغ کرد، قابلیتی که برای اولین بار در خانواده‎ی گوشی‎های برند nubia دیده می‎شود. آخرین اطلاعات درز شده به بیرون نشان می‎دهد که این گوشی nubia Z17 نخواهد بود و شرکت ZTE احتمالا بیشتر از یک گوشی معرفی می‎کند.

در تصاویر زیر شما می‎توانید ببینید که گوشی nubia Z17 در پنل پشتی خود و در جلو تنها یک دوربین دارد. خبری از حسگر اثرانگشت در نمای جلویی گوشی نبوده چون محل آن به پشت این دستگاه انتقال داده شده و بنابراین این تصویر اولیه احتمالا مربوط به گوشی Z17 نیست.

باتری گنجایشی برابر با 5000 میلی‎آمپرساعت خواهد داشت که اولین بار نیست گوشی با برند nubia باتری به این بزرگی دارد چون گوشی nubia N1 نیز از باتری با همین میزان ظرفیت استفاده می‎کند. اطلاعات دیگری که از این تصاویر می‎توان مشاهده کرد 3 گیگابایت رم و یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای 64 بیتی است.

قیمت nubia Z17 گفته می‎شود 2699 یوآن چین، معادل 390 دلار خواهد بود. شرکت ZTE برای تاریخ 1 فروردین‎ماه مراسمی را در نظر گرفته است که طی آن بایستی تمامی مشخصات و جزئیات دیگر را مطرح کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال