ویدئوی تبلیغاتی nubia Z17 وجود گواهینامه IP67 را نشان می‎دهد

شرکت ZTE گوشی nubia Z17 را معرفی کرد ولی همگان منتظر گوشی قدرتمندتر nubia Z17 هستند. اطلاعات در حال حاضر به بیرون درز یافته نشان می‎دهد که این گوشی مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 و سیستم‎عامل اندروید 7.1.1 خواهد بود اما ویدئویی نیز منتشر شده است که نشان می‎دهد این اولین گوشی در سری Z […]

شرکت ZTE گوشی nubia Z17 را معرفی کرد ولی همگان منتظر گوشی قدرتمندتر nubia Z17 هستند. اطلاعات در حال حاضر به بیرون درز یافته نشان می‎دهد که این گوشی مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 و سیستم‎عامل اندروید 7.1.1 خواهد بود اما ویدئویی نیز منتشر شده است که نشان می‎دهد این اولین گوشی در سری Z شرکت nubia است که برای مقاومت نسبت به آب و گرد و غبار گواهینامه‎ی IP67 خواهد داشت.

این کلیپ 15 ثانیه‎ای گوشی‎هوشمندی را با دایره‎ی قرمزرنگ آشنای ZTE nubia برای یک دکمه‎ی هوم نشان می‎دهد. این گوشی در آب در یک سینک فرو رفته  در حالی‎که ویدئویی در حال پخش بر روی نمایشگر است. بعد از گذشت مدت زمانی دستی دستگاه را جابجا می‎کند تا به شما نشان دهد حباب هوایی از آن بیرون نمی‎آید.

شرکت ZTE دستگاهی با برند nubia و دارای گواهینامه‎ی IP67 تولید نکرده، بنابراین ما کاملا مطمئن هستیم این ویدئو برای یک دستگاه قدیمی نبوده و به نظر ما nubia Z17 را نشان می‎دهد.

این ویدئوی کوتاه هم‎چنین نشان می‎دهد که این دستگاه طراحی بدون حاشیه‎ی نسل قبلی خود یعنی nubia Z11 را حفظ خواهد کرد.

براساس شایعاتی که قبلا مطرح شده است، این گوشی 6 گیگابایت رم خواهد داشت اما منابع خبری دیگر اشاره می‎کنند مدل رده‎بالاتری با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎داخلی نیز عرضه می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال