گوشی ZTE nubia Z17 mini با بهره‎مندی از دوربین دوگانه مورد تایید سازمان TENAA قرار گرفت

شرکت ZTE در تاریخ 17 فروردین‎ماه از دستگاه جدیدی رونمایی می‎کند، ولی سازمان TENNA به مرموز بودن این گوشی پایان و به دنبال اعطای مجوز، اسم آن را ZTE nubia Z17 mini اعلام کرده و برگه‎ی مشخصات آن نیز منتشر شده است. تمامی نگاه‎ها معطوف به سیستم دوربین دوگانه‎ی این گوشی، دو سنسور 13 مگاپیکسلی (گفته […]

شرکت ZTE در تاریخ 17 فروردین‎ماه از دستگاه جدیدی رونمایی می‎کند، ولی سازمان TENNA به مرموز بودن این گوشی پایان و به دنبال اعطای مجوز، اسم آن را ZTE nubia Z17 mini اعلام کرده و برگه‎ی مشخصات آن نیز منتشر شده است.

تمامی نگاه‎ها معطوف به سیستم دوربین دوگانه‎ی این گوشی، دو سنسور 13 مگاپیکسلی (گفته می‎شود سنسورهای IMX258 سونی هستند)، است. آن‎ها قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080p هستند و در جلو یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز مشاهده می‎شود.

این گوشی یک نمایشگر ال‎سی‎دی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p دارد و در بخش نرم‎افزاری اندروید 6.0 مارشملو به همراه آخرین نسخه‎ی لانچر Nubia UI مدیریت اوضاع را بر عهده دارند. تمامی علایم به استفاده از چیپست اسنپ‎دراگون 652 اشاره می‎کنند ولی TENAA تنها مشخصاتی که ذکر می‎کند هشت هسته‎ای بودن پردازنده با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز است. مقدار رم و حافظه‎داخلی به ترتیتب 4 و 64 گیگابایت (البته با پشتیبانی از درگاه میکرو‎ اس‎دی) است.

انتظار می‎رود گوشی ZTE nubia Z17 mini با قیمت 1900 یوآن چین (در حدود 274 دلار) وارد بازار شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال