تصاویر زنده ساعت‎هوشمند ZTE Quartz منتشر شد

ماه گذشته شایعاتی مبنی بر این شنیده می‎شود که شرکت ZTE قصد دارد با اولین ساعت‎هوشمند خود به اسم کوارتز (Quartz) وارد بازار این گجت‎های هوشمند مجهز به سیستم‎عامل اندروید ویر شود. امروز، تصاویر زنده‎ای از این دستگاه به همراه برخی از جزئیات سخت‎افزاری آن به بیرون درز یافته است. همان‎طور که می‎توانید در تصاویر […]

ماه گذشته شایعاتی مبنی بر این شنیده می‎شود که شرکت ZTE قصد دارد با اولین ساعت‎هوشمند خود به اسم کوارتز (Quartz) وارد بازار این گجت‎های هوشمند مجهز به سیستم‎عامل اندروید ویر شود. امروز، تصاویر زنده‎ای از این دستگاه به همراه برخی از جزئیات سخت‎افزاری آن به بیرون درز یافته است.

همان‎طور که می‎توانید در تصاویر  زیر مشاهده کنید، ساعت‎هوشمند ZTE Quartz دارای یک نمایشگر لمسی گرد، طراحی فلزی (حداقل در نمای جلویی)، یک دکمه‎ی کوچک در یک طرف خود و یک بند طرح‎دار است.

این گجت دارای حسگر ضربان قلب یا NFC نیست ولی از ارتباطات 3G (متاسفانه شامل شبکه‎ی LTE نمی‎شود) پشتیبانی می‎کند. داک شارژ آن یک صفحه‎ی گرد تخت است و از 4 پین به منظور تحویل میزان جریان برق لازم استفاده می‎شود.

نمونه‎ی اولیه‎ای که از این ساعت در این تصاویر به چشم می‎خورد مجهز به سیستم‎عامل اندروید ویر 2.0 مبتنی بر اندروید 7.1.1 نوقا است. با توجه به این‎که ساعت‎هوشمند کوارتز شرکت ZTE مجموعه‎ی کاملی از سنسورها را ندارد، انتظار نداشته باشید که بتواند از نظر قیمت با محصولاتی نظیر LG Watch Sport رقابت کند. گرچه، جزئیات مربوط به زمان عرضه و یا قیمت آن هنوز منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال