ZTE به دنبال ثبت رکورد جدید با گوشی مجهز به رم 20 گیگابایتی

شرکت ZTE قصد دارد در مدل جدید موبایل خود از 20 گیگابایت رم استفاده کند .تا کنون بیشترین میزان رم استفاده شده در گوشی موبایل مربوط به لنوو Legion 2 Pro بود که ۱۸ گیگابایت رم داشت. به همین دلیل ZTE قصد دارد رکورد جدیدی را در رابطه با ظرفیت رم ثبت کند. به گزارش […]

شرکت ZTE قصد دارد در مدل جدید موبایل خود از 20 گیگابایت رم استفاده کند .تا کنون بیشترین میزان رم استفاده شده در گوشی موبایل مربوط به لنوو Legion 2 Pro بود که ۱۸ گیگابایت رم داشت. به همین دلیل ZTE قصد دارد رکورد جدیدی را در رابطه با ظرفیت رم ثبت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر اجرایی شرکت ZTE  به نام لو کیانهائو در شبکه اجتماعی خود به نام ویبو پستی را منتشر کرده که در آن یک گوشی با حافظه رم بیست گیگابایتی وجود دارد. به همین دلیل بسیاری از منابع از تلاش این شرکت برای ساخت گوشی با رم ظرفیت بالا اشاره کرده اند.

 البته برخی نیز معتقدند امکان استفاده از رم مجازی نیز وجود دارد. بدین ترتیب ممکن است گوشی جدید ZTE داریا 18 گیگابایت رم معمولی و ۲ گیگابایت حافظه رم مجازی را پشتیبانی کند. پیش از این ایسوس راگفون ۵ را با ۱۸ گیگابایت رم عرضه کرده بود و امکان دارد ZTE تلاش کند تا در این زمینه رکورددار باشد.

 هنوز اطلاعات فنی زیادی در این مورد منتشر نشده و خود شرکت ZTE نیز چنین موضوعی را تایید نکرده است. حتی امکان دارد چنین گوشی با این میزان رم در آینده تولید نشود و تنها در حالت آزمایش قرار داشته باشد. پیش از این ZTE عنوان کرده بود قصد دارد سری جدید آکسون ۲۰ را با نام آکسون 30 با فناوری دوربین زیر نمایشگر و به صورت بهبود یافته عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال