شرکت ZTE از گوشی‎های nubia M2 به همراه M2 Lite و N2 پرده برداشت

شرکت nubia که زیر برند ZTE محسوب می‎شود، سه گوشی‎‌هوشمند جدید به اسامی nubia M2, M2 Lite و N2 برای بازار چین معرفی کرد. nubia M2 این دستگاه برای اولین بار در سری گوشی‎های nubia به سیستم دوربین دوگانه مجهز شده است. در پشت این گوشی دو سنسور 13 مگاپیکسلی، یک سنسور رنگی و دیگری […]

شرکت nubia که زیر برند ZTE محسوب می‎شود، سه گوشی‎‌هوشمند جدید به اسامی nubia M2, M2 Lite و N2 برای بازار چین معرفی کرد.

nubia M2

این دستگاه برای اولین بار در سری گوشی‎های nubia به سیستم دوربین دوگانه مجهز شده است. در پشت این گوشی دو سنسور 13 مگاپیکسلی، یک سنسور رنگی و دیگری سیاه و سفید، دیده می‎شود. شیشه‎ی یاقوت کبود نقش محافظت از آن دو را بر عهده دارد که از لنزهایی با نسبت کانونی f/2.2 بهره می‎برند. در جلوی این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/2.0 به همراه میدان دید 80 درجه دیده می‎شود.

نمایشگر از نوع آمولد با رزولوشن 1080p و به ابعاد 5.5 اینچ بوده و در قلب این گوشی چیپست اسنپ‎دراگون 625 کوالکام به همراه 4 گیگابایت رم قرار گرفته است. حافظه‎داخلی 64 یا 128 گیگابایت به همراه پشتیبانی از درگاه میکرو‎ اس‎دی است و دکمه‎ی فیزیک هوم گوشی M2 میزبان حسگر اثرانگشت به شمار می‎رود. این گوشی‎هوشمند از باتری با سلول 3630 میلی‎آمپرساعت استفاده می‎کند و مدیریت بخش نرم‎افزاری بر عهده‎ی اندروید مارشملو 6.0.1 و رابط کاربری nubia UI 4.0 گذاشته شده است. در بخش ارتباطات پشتیبانی از شبکه‎ی 4G LTE، وای‎فای، بلوتوث و سرویس‎های مسیریابی جی‎پی‎اس، GLONASS دیده می‎شود و پورت یو‎اس‎بی Type-C مدیریت ارتباطات سیمی این گوشی را بر عهده دارد.

nubia M2 با قیمت 2699 یوآن چین (391 دلار) برای مدل 64 گیگابایتی و 2999 یوآن چین (434 دلار) برای مدل 128 گیگابایتی وارد بازار می‎شود. این گوشی در رنگ‎های طلائی و مشکی عرضه شده است.

nubia M2 Lite

این دستگاه به عبارتی مدل رده‎پایینتر M2 به شمار می‎رود. سیستم دوربین دوگانه حذف شده اما به جای آن شاهد استفاده از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/2.2 و فلاش ال‎ای‎دی دو رنگی هستیم. ولی دوربین سلفی مشابه با مدل قبلی است.

M2 Lite از یک نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‎دی و فناوری IPS بهره می‎برد و شرکت مدیاتک چیپست Helio P10 خود را در اختیار این گوشی قرار داده است. این گوشی بسته به مدلی که کاربران خریداری می‎کنند دارای 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه‎داخلی است. مشابه با M2 دکمه‎ی هوم این گوشی نقش حسگر اثرانگشت را نیز ایفا می‎کند.

جالب است که سیستم‎عامل این گوشی اندروید نوقا 7.0 است. باتری یک سلول با ظرفیت 3000 میلی‎آمپر ساعت بوده و این دستگاه دو سیم است، گرچه درگاه سیم‎کارت این گوشی از نوع هیبریدی است تا کاربران تنها یا از سیم‎کارت دوم و یا کارت حافظه‎ی ‎خارجی استفاده کنند.

قیمت این گوشی از 1799 یوآن چین (260 دلار) شروع و در رنگ‎های مشکی و طلائی عرضه می‎شود.

 nubia N2

قابلیت متمایز این گوشی باتری با ظرفیت 5000 میلی‎آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات است. جدا از آن سایر مشخصات مشابه با گوشی M2 Lite است، با این تفاوت که از یک نمایشگر آمولد با رزولوشن فول اچ‎دی به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی بهره می‎برد.

سیستم‎عامل این گوشی اندروید مارشملو 6.0، قیمت برابر با 1999 یوآن چین (289 دلار) و رنگ آن مشابه با دو مدل قبل است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال