ZTE از هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرد

صنعت واقعیت مجازی را شاید بتوانیم حوزه‌ی بعدی بشر برای پیشرفت در آن بدانیم و به دنبال همین موضوع نیز بسیاری از سازندگان بزرگ و کوچک دنیای تکنولوژی، در حال معرفی هدست‌های واقعیت مجازی خود هستند. همچنین حالا که شرکت گوگل، پلتفرم Daydream را معرفی نموده، سازندگان بسیار زیادی به ساخت هدست واقعیت مجازی تشویق […]

صنعت واقعیت مجازی را شاید بتوانیم حوزه‌ی بعدی بشر برای پیشرفت در آن بدانیم و به دنبال همین موضوع نیز بسیاری از سازندگان بزرگ و کوچک دنیای تکنولوژی، در حال معرفی هدست‌های واقعیت مجازی خود هستند. همچنین حالا که شرکت گوگل، پلتفرم Daydream را معرفی نموده، سازندگان بسیار زیادی به ساخت هدست واقعیت مجازی تشویق شده‌اند.

حالا تنها گوگل نیست که در حال ساختن هدست واقعیت مجازی رایگان خود بر پایه پلتفرم Daydream است و شرکت‌های زیادی پا به این عرصه گذاشته‌اند. البته تمامی این سازندگان قصد ندارند از این پلتفرم استفاده کنند و سازندگانی همچون هوآوی، پیشتر تمایل خود به حضور در این بازار را اعلام کرده و احتمالا در حال توسعه هدست‌‌های واقعیت مجازی باشند. به تازگی نیز شرکت چینی ZTE که از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند می‌باشد، از هدست واقعیت مجازی جدید خود که به صورت کامل از پلتفرم Daydream پشتیبانی می‌کند، رونمایی نموده تا به جمع بزرگان این صنعت بپیوندد.

ZTE VR announced - Google Daydream supported via Axon 7

این هدست قرار است با سازگاری کامل با گوشی‌هوشمند Axon 7 این شرکت، تجربه‌ای فوق‌العاده را پیش روی کاربران قرار دهد. شاید با معرفی این هدست بتوانیم موضوع اینکه پلتفرم Daydream در دنیای هدست‌های کاردبرد عملکرد بسیار خوبی دارند را بیان کنیم. سازندگان این هدست اذعان داشته‌اند که بسیاری از هدست‌های واقعیت مجازی موجود در بازار با تاخیر زمانی 18 میلی‌ثانیه عرضه شده‌اند، اما تاخیر زمانی هدست VR این شرکت 16.7 ثانیه بوده است.

 ZTE VR announced - Google Daydream supported via Axon 72

مدیران ZTE اذعان داشته‌اند که محصول جدیدی که آنها طراحی نموده‌اند طرحی متفاوت از هدست شرکت گوگل دارد، اما آنها تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند با همکاری یکدیگر، این هدست و پلتفرم Daydream را یکپارچه نموده و محصولی بی‌همتا را پیش روی کاربران قرار دهند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال