زاکربرگ برای کاهش هزینه ها پروژه های مهم را متوقف می کند

بنظر می رسد افزایش هزینه ها در متا باعث شده است این شرکت برخی پروژه های مهم خود را متوقف کند. تولید نمایشگرهای سری پورتال و ساعت هوشمند اختصاصی از جمله این پروژه ها هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، منابع آگاه اعلام کردند متا برای کاهش هزینه دو پروژه مهم خود […]

بنظر می رسد افزایش هزینه ها در متا باعث شده است این شرکت برخی پروژه های مهم خود را متوقف کند. تولید نمایشگرهای سری پورتال و ساعت هوشمند اختصاصی از جمله این پروژه ها هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، منابع آگاه اعلام کردند متا برای کاهش هزینه دو پروژه مهم خود را متوقف کرده است.

این شرکت که در سال ۲۰۱۸ نمایشگرهای پورتال را معرفی کرده بود نتوانست به جایگاه خود در بازار دست پیدا کند و به همین دلیل متا چند ماه پیش تولید آن را تنها برای مشتریان تجاری کاهش داد. این نمایشگر به کاربران در دسترسی سریع به تماس ویدیویی، دستیار صوتی آمازون و دوربین هوشمند کمک می کند. اکنون متا اعلام کرد تولید آن بطور کامل متوقف شده است. این شرکت علاوه بر نمایشگرهای پورتال پروژه ساعت هوشمند را نیز به پایان راه رسانده است. علاوه بر آن متا هفته گذشته حدود ۱۱ هزار نفر از نیروهای خود را اخراج کرد که یکی از بزرگترین تعدیل های نیرو در صنعت فناوری به شمار می رود.

البته با توجه به تلاش برای کاهش هزینه ها، اقداماتی چون تعدیل نیرو و توقف برخی پروژه ها منطقی است. این شرکت در دوفصل اخیر با افت درآمد مواجه است و روزهای چندان مناسبی در پیش رو ندارد. در حال حاضر به گفته زاکربرگ متا قصد دارد روی هدف های دارای بالاترین اولویت متمرکز شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال