تصمیم زاکربرگ برای افزایش کاربران تردز تا یک‌ میلیارد نفر

زاکربرگ در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد متا تصمیم دارد تعداد کاربران تردز را به یک میلیارد نفر برساند. این پلتفرم در بدو معرفی توانست صد میلیون کاربر را جذب کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زاکربرگ برنامه های ویژه ای برای تردز دارد. مدیرعامل متا در کنفرانس مالی این شرکت در […]

زاکربرگ در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد متا تصمیم دارد تعداد کاربران تردز را به یک میلیارد نفر برساند. این پلتفرم در بدو معرفی توانست صد میلیون کاربر را جذب کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زاکربرگ برنامه های ویژه ای برای تردز دارد. مدیرعامل متا در کنفرانس مالی این شرکت در مورد تردز و برنامه های این شرکت برای این پلتفرم سخنرانی کرد. تردز شبکه اجتماعی جدید متا است که با هدف رقابت با توییتر سابق راه اندازی شد.

به اعتقاد زاکربرک عدم دستیابی برخی شبکه های اجتماعی متنی به تعداد یک میلیارد کاربر در صنعت فناوری نوعی ناهنجاری محسوب میشود. این اپلیکیشن توانست برای نخستین بار در تاریخ به تعداد کاربران ۱۰۰ میلیون نفر برسد. البته به گفته منابع آگاه تعداد بازدید های روزانه این پلتفرم نسبت به زمان رشد اولیه افت داشته بست. البته زاکربرگ اعلام کرد متا قصد دارد در آینده بهبودهای را در این شبکه اجتماعی ایجاد کرده و کاربران فعلی را حفظ کند. در حال حاضر این اپ در فیسبوک و اینستاگرام تبلیغ نشده و برای آن بازاریابی نشده است. به گفته مدیرعامل متا این اپ پیش از رسیدن به صدها میلیون کاربر تبلیغات نیز انجام نخواهد داد.

به نظر می رسد دوران بحرانی متا از سال ۲۰۲۲ سوری شده و اکنون این شرکت روزهای آرامی را پشت سر می گذارد. به طوری که شود سه ماهه دوم امسال در این شرکت فراتر از پیش بینی تحلیل گران بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال