گوشی‌های هانر 7i و میت 7S هواوی در روزهای 29 مرداد و 11 شهریور معرفی خواهند شد

در طی چند هفته آینده، شاهد دو رویداد مجزا از کمپانی هواوی خواهیم بود. روز بیستم ماه آگوست (29 مرداد ماه) و همچنین در طی رویداد مهم IFA 2015 که مصادف با دوم سپتامبر (11 شهریور ماه) است، شرکت هواوی از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. از شواهد و همچنین شایعات منتشر شده پیداست […]

در طی چند هفته آینده، شاهد دو رویداد مجزا از کمپانی هواوی خواهیم بود. روز بیستم ماه آگوست (29 مرداد ماه) و همچنین در طی رویداد مهم IFA 2015 که مصادف با دوم سپتامبر (11 شهریور ماه) است، شرکت هواوی از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. از شواهد و همچنین شایعات منتشر شده پیداست که گوشی هانر 7i در روز 29 مرداد ماه در چین مورد پرده برداری قرار خواهد گرفت. همان طور که می‌دانید بر طبق شایعات و همچنین تصاویر منتشر شده، این گوشی احتمالا دارای یک ماژول دوربین کشویی در بخش پشتی بدنه خود خواهد بود.

علاوه بر آن، رویداد IFA 2015 برلین نیز برای یازدهم شهریور ماه کلید خورده است و همان طور که می‌دانید، بر خلاف شایعات موجود که از گوشی جدیدی با نام میت 8 خبر می‌دادند، از تیزر‌های منتشر شده توسط این کمپانی به طور واضحی می‌توان فهمید، که نام گوشی هوشمند جدید این شرکت چینی، میت 7 اس (Mate 7S) خواهد بود. احتمال می‌رود که این کمپانی به دنبال بروز رسانی سخت افزاری فبلت پرچمدار خود بوده و در حقیقت، احتمالا تغییر ظاهری خاصی را از آن شاهد نخواهیم بود. در نتیجه، رندر‌های جدیدی که از گوشی احتمالی میت 8 به همراه نمایشگر بدون حاشیه و دو طرف خمیده، منتشر شده بود، حقیقت نخواهد داشته و یا اینکه به دستگاه دیگری تعلق خواهد داشت.

gsmarena_001انتظار می‌رود که گوشی میت 7 اس هواوی به آخرین تراشه تولید شده توسط این شرکت یعنی چیپ کیرین 935 (همان تراشه‌ای که در گوشی هانر 7 هواوی وجود دارد) مجهز شود. این تراشه شامل هشت هسته Cortex A53 در بخش CPU بوده و دارای واحد گرافیکی Mali-T628MP4 است. همچنین میزان حافظه RAM آن نیز به سه گیگابایت خواهد رسید. این گوشی دارای از یک نمایشگر 5.7 اینچی با دقت 1080p بهره خواهد برد و در کنار آن، در بخش پشتی خود دارای دوربین اصلی با حسگر 13 مگاپیکسلی ساخت کمپانی سونی خواهد بود. همچنین بر روی بدنه خود دارای یک سنسور اسکنر اثر انگشت بوده و البته به طور پیشفرض از نسخه لالی‌پاپ سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری اموشن انحصاری هواوی بهره خواهد برد.

البته همان طور که از گفته‌های مدیر عامل این کمپانی و همچنین، از تصویر تیزرهای منتشر شده معلوم است، این گوشی دارای نمایشگری خاص بوده و در واقع از فناوری “Force Touch” جدید پشتیبانی خواهد کرد. همچنین از گفته‌های پیشین نیز این طور بر می‌آید که گوشی جدید این کمپانی دارای صفحه نمایش کوچکتری خواهد بود. اما خب تمام این‌ موارد، تنها حدثیاتی است که از شایعات و واقعیات مشاهده شده گفته می‌شود و امکان دارد، بسیاری از آنها حقیقت نداشته باشد.

در نهایت باید گفت که کمپانی هواوی و محصولات آن در طی چند هفته آینده، سر تیتر بسیاری از خبرگزاری‌های تکنولوژی خواهد بود. مسلما با بروز و انتشار خبرهای جدید، شما را از جزئیات آنها باخبر خواهیم نمود. اما با تمام این تفاسیر به نظر شما آیا کمپانی هواوی و محصولات جدید آن می‌تواند در این حیطه موفق ظاهر شده و به رقیبی سرسخت برای دیگر کمپانی‌های و گوشی‌های جدید آنها تبدیل شود.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال