رندر احتمالی گوشی هوآوی میت 8

هوآوی در تاریخ دوم سپتامبر و در ریداد IFA برلین حضور خواهد داشت و از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی می‌کند. بسیاری معتقدند این پرچمدار هوآوی میت 8 بوده که قصد ادامه دادن راه میت 7 را دارد. امروز رندر‌های جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده است. نکته‌ی جالب و عجیب در مورد این رندر […]

هوآوی در تاریخ دوم سپتامبر و در ریداد IFA برلین حضور خواهد داشت و از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی می‌کند. بسیاری معتقدند این پرچمدار هوآوی میت 8 بوده که قصد ادامه دادن راه میت 7 را دارد. امروز رندر‌های جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده است. نکته‌ی جالب و عجیب در مورد این رندر آن است که به سختی می‌توان گفت که آیا در این رندر شاهد تصویر جلویی گوشی هستیم یا این که عقب گوشی به نمایش در آمده است.

اگر این تصویر از جلوی گوشی باشد، می‌توان گفت که نمایشگر گوشی تاحدودی خمیده می‌باشد. البته این خمیدگی شباهتی با گلکسی اس 6 اج سامسونگ نداشته و درجه‌ی بسیار کمتری را دارد.

از طرفی دیگر ممکن است این تصویر بدنه‌ی پشت دستگاه را نشان بدهد. بدنه‌ی خمیده‌ی دستگاه چیز جدیدی در این فبلت نمی‌باشد چرا که امروز بیشتر کمپانی‌ها از این ویژگی برای راحت‌ در دست قرار گرفتن گوشی خود استفاده می‌کنند.

از مشخصات سخت افزاری این دستگاه می‌توان به نمایشگر 6 اینچی QHD اشاره کرد. هوآوی از چیپست اختصاصی خود یعنی Kirin 950 در این گوشی بهره می‌گیرد و دو سنسور قدرت‌مند 20.7 و 8 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین‌های اصلی و جلوی گوشی وظیفه‌ی گرفتن تصاویر را بر عهده دارند. از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به عرضه شدن نسخه‌ی دو سیم کارته و همچنین حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

هوآوی ممکن است از دو نسخه این فبلت رونمایی کند. نسخه‌ی اول دارای حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی به علاوه حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی می‌باشد. نسخه‌ی دیگر گوشی 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و رم 4 گیگابایتی بر روی آن تعبیه شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال