گلکسی C7 Pro سامسونگ یک فبلت 5.7 اینچی خواهد بود

ماه گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ مشغول کار بر روی گلکسی C7 Pro است، منتشر شد و حالا خبرها از ارسال این گوشی برای توزیع در هند حکایت دارند. اگرچه هنوز از تاریخ عرضه رسمی گلکسی C7 Pro خبری نیست اما ظاهراً سامسونگ این گوشی با شماره مدل (SM-C7010) را با هدف آزمایش به […]

ماه گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ مشغول کار بر روی گلکسی C7 Pro است، منتشر شد و حالا خبرها از ارسال این گوشی برای توزیع در هند حکایت دارند. اگرچه هنوز از تاریخ عرضه رسمی گلکسی C7 Pro خبری نیست اما ظاهراً سامسونگ این گوشی با شماره مدل (SM-C7010) را با هدف آزمایش به هند فرستاده است.

نسخه استاندارد گلکسیC7  دارای نمایگر 5.7 اینچی با کیفیت فول اچ‌دی بود که مدت 5 ماه بازار را در دست گرفت. این گوشی مجهز به بدنه فلزی بود و چیپست اسنپ‌دراگون 625 شرکت کوالکام در قلب آن می‌تپید. 4 گیگابایت رم، دو نسخه 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی که البته قابلیت ارتقا داشتند و یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی از دیگر مشخصات این گوشی بود. دوربین اصلی در عقب دارای سنسور 16 مگاپیکسلی، فلاش دوگانه LED و قابلیت فوکوس خودکار بود و در جلو دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داشت.

zauba

 

هرچند هنوز به طور دقیق مشخصات گلکسی C7 Pro بیان نشده اما با توجه به مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 سامسونگ به‌وجود آمد، این گوشی نیز به احتمال زیاد و به تبعیت از گلکسی C7 و همچنین جایگزینی نوت 7 از نمایشگر 5.7 اینچی برخوردار خواهد بود اما انتظار می‌رود که سامسونگ به منظور افزایش کارایی از یک پردازنده رده‌بالا و نمایشگری با کیفیت QHD در تولید گوشی جدید خود استفاده کرده باشد. برای آن دسته از کاربرانی که منتظر یک گوشی باریک فلزی از سامسونگ هستند متاسفانه باید بگوییم که گلکسی C7 Pro نخواهد توانست پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد.

اگرچه شایعات قیمت این گوشی را بیش از 200 دلار عنوان کرده‌اند اما احتمالاً این قیمت مربوط به خرده فروشی گلکسی C7 Pro نبوده چرا که نسخه استاندارد گلکسی C7 چیزی در حدود 400 دلار قیمت داشت. به همین دلیل گلکسی C7 Pro نیز باید از نظر قیمتی نزدیک به نسخه استاندارد خود باشد.

از آن‌جا که گلکسی C7 به طور انحصاری تنها در چین عرضه شد احتمالاً این مسئله در مورد گلکسی C7 Pro نیز صادق خواهد بود. هرچند برای اطلاعات بیشتر باید صبر کرد اما تصاویر این گوشی را می‌توانید در اداما مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال