کفش های جدید آدیداس با الهام گیری از لباس های فضانوردی NASA معرفی شدند!

کمپانی تولید کننده ی کتانی های ورزشی، آدیداس، جدیدترین کتانی های خود را با نام های Response Trail Robot و Ozweego Robot معرفی کرد و اعلام کرد که به کمک این کتانی ها می توانید به ماه سفر کنید! کتانی های ورزشی جدید این کمپانی که در شاخه ی کفش های مربی گری قرار میگیرد، قرار […]

کمپانی تولید کننده ی کتانی های ورزشی، آدیداس، جدیدترین کتانی های خود را با نام های Response Trail Robot و Ozweego Robot معرفی کرد و اعلام کرد که به کمک این کتانی ها می توانید به ماه سفر کنید!

کتانی های ورزشی جدید این کمپانی که در شاخه ی کفش های مربی گری قرار میگیرد، قرار است تابستان وارد فروشگاه ها شود و ممکن است از همین حالا، چهره ی آنها برای شما آشنا باشد چرا که چهره ی ظاهری آنها شبیه به کفش های فضانوردان NASA می باشد. در جمله ای که توسط وب سایت Collectspace.com آمده است، آدیداس اعلام کرده است که این کتانی ها را با الهام گیری از کتانی ها و کوله پشتی های فضانوردان ناسا طراحی کرده است.

این کتانی های جدید که پیشتر نام آن ها ذکر شد، طراحی خاصی دارند و تمامی بخش های آنها از زیپ ها، تسمه ها، کوله پشتی و تمامی متعلقات قضانوردان الهام گرفته شده اند و حتی رنگ بندی این کفش ها نیز همانند لباس فضانوردان، از نقره ای مات می باشد تا این لباس، کاملا شبیه به فضانوردان باشد و این حس را نیز به استفاده کنندگان بدهد.

These new Adidas trainers were inspired by NASA's iconic spacesuits 2

همانطور که مشاهده می کنید، هر دوی این کتانی ها از رنگ نقره ای استفاده می کنند تا حس و حال فضانوردان را به مخاطبان بدهد و در طراحی این کتانی نیز از سوراخ های توری شکلی نیز استفاده شده است که تقلیدی از لباس فضانوردان به حساب می آید. برای تنوع نیز، اگر دقت کنید کتانی Ozweego Robot که رنگ سفید تری دارد، سوراخ توری خود را در قسمت عقب تر خود دارد.

Raf Simons، کسی که در حال حاضر مدیریت Christian Dior را از سال 2012 بر عهده دارد، این کتانی ها را طراحی کرده است و قصد دارد آنها را در همکاری با آدیداس تولید نماید. به زودی این کتانی ها توسط Raf Simons معرفی خواهند شد و اگر مایل به خرید آنها می باشید، می توانید این کتانی ها را از ماه ژولای و با قیمتی بالا در محدود ی 455 تا 730 دلار برای هر جفت، پیش خرید نمایید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال